[idiot]

Iunie 22, 2007

applause

Filed under: delir — Pœtrip @ 07:10
memo aici!
betty aici!
nu am mai scotocit pe 360 si după alte fete care au terminat facultatea azi (eu oricum ştiam că facultatea s-a terminat anu’ trecut!) ca să văd dacă toate au ales-o pe ada milea ca tematică pentru marcarea pe blog a acestui eveniment important. va deveni un clişeu, cum este furatul miresei la nuntă si cum de fiecare data la „sarbatoarea berii” canta bere gratis. oricum, felicitări, fetelor, ma mândru cu voi.
2 comentarii »

  1. daca fetele aleg ada milea, baietii ce canta? :P mulfumefc, fefaaan:*

    Comentariu de Betty Boop — Iunie 22, 2007 @ 07:28

  2. Fi eu mulfumefc frumof, na ca am dat fi eu in boala rolfroifenftein.:P

    Comentariu de Memo — Iunie 22, 2007 @ 12:43


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

