[idiot]

Mai 28, 2007

ieri,

Filed under: delir — Pœtrip @ 08:09
duminica dimineata, o pula sculata intre Roman si Bucuresti
de la ora 5 a.m. pana la 10 am condus singur pana in capitala manat de o incomoda erectie. fara motiv, asa, din senin. tot drumul. 5 ORE.
ce faci? ce poti sa faci?
am incercat sa ma gandesc la orice altceva, la cea mai urata femeie din lume, am ascultat muzica, radio trinitas, degeaba. m-am gandit la moarte – mai mult rau mi-am facut! kilometru dupa kilometru, nu se lasa, parca era turnata in otel. am aruncat armele grele in lupta: mi-am adus din rasputeri aminte de munca, de bani, de suferinta in dragoste neimplinita, de lipsa acuta in lume a hartiei igienice – degeaba. m-am concentrat sa concep bloguri si mi-au venit milioane de idei, care de care mai virile. (exact cand nu ai nevoie)
adevarul este ca duminicile mereu am pula sculata… poate pentru ca e zi libera, poate pentru ca ma trezesc cand vrea pula mea, cine stie! pana la urma, pana si Dumnezeu duminica a stat cu sula-n mana!
indicatii:
blogul asta nu a fost scris ca sa primesc commenturi de genul: „blasfemie! / esti nefutut / trebuia sa faci o laba in sant / ai facut pipi dimineata? / da, am patit si eu o data, dar eram cu trenul nu cu masina si nu intre Roman si Bucuresti ci intre Iasi si Medias si nu mi s-a sculat pula ci m-a durut maseaua” ci doar pentru ca este distractiva situatia, la urma urmei …de fapt, nici mie nu mi s-ar fi parut nimic amuzant din ce am scris daca as fi fost de exemplu la volanul unui libidinos porche rosu decapotabil – dar in masina mea care scartaie din toate incheieturile si care are 3 gainaturi pe capota, ESTE distractiv. sunt tare.
14 comentarii »

  1. trebuia sa faci o laba in sant

    Comentariu de Reich de Murfatlar — Mai 28, 2007 @ 08:18

  2. :) bine, fie, am facut, recunosc, ok?

    Comentariu de Anonim — Mai 28, 2007 @ 08:24

  3. ce e aia pula?

    Comentariu de raluca maria — Mai 28, 2007 @ 08:26

  4. o pula sculata ieri e o sula culcata azi

    Comentariu de Anonim — Mai 28, 2007 @ 08:29

  5. Pardon. Fi cu un singur i.

    Comentariu de Anonim — Mai 28, 2007 @ 08:33

  6. erectie la volan: nu e bine nici rau, ci doar inutil si ironic.

    Comentariu de Anonim — Mai 28, 2007 @ 08:37

  7. daca n-ai luat nici o autostopizda, asta patesti

    Comentariu de Reich de Murfatlar — Mai 28, 2007 @ 08:47

  8. Mie imi plac muierile care folosesc expresia: „esti tare, nenea!”. Suna asa, a incuviintare.

    Comentariu de Manneken Piss — Mai 28, 2007 @ 15:33

  9. Erctio humanum est! :)) Cred c-am avea cu totii povesti similare, doar ca nu ne-ncumetam a le da glas. Asa ca fii tu Vocea erectiilor noaastre! :D

    @Ingrid, ai scris bine din prima, nu era nevoie sa te „corectezi”. Acu s-au prins cu totii c-ai scris corect doar din greseala. :)

    Comentariu de Anonim — Mai 29, 2007 @ 01:49

  10. la ce te-ai gandit cand ai facut laba?

    Comentariu de gavhriel2k4 — Mai 29, 2007 @ 07:15

  11. @Sonykus: a zis un nene mai destept ca mine (cred) ca daca pun nu in fata mai tai un i. Acuma… fiecare pune in fata ce poate. :P

    Comentariu de Anonim — Mai 30, 2007 @ 09:29

  12. Nu in orice caz.

    Comentariu de Anonim — Mai 30, 2007 @ 10:39

  13. @Ingrid: Nu, Ingrid. Sonykus a avut dreptate. Uita-te prin carti de gramatica daca nu ma crezi.:)
    @Fane: vere, si pe mine m-apuca erectiile dimineata, da’ mai ales cand ma duc la jogging, de ma-mpiedic de ea in timp ce alerg. :-<

    Comentariu de Anonim — Mai 31, 2007 @ 01:48

  14. am patsit shi eu, da nu conduceam, shi nici in mashina nu eram. de fapt nici nu era duminica dimineata, ci luni seara. shi nu era decat un junghi intr-o coasta, da am baut o bere shi mi-a trecut

    Comentariu de florinache — Iunie 8, 2007 @ 01:55


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

