[idiot]

Mai 26, 2007

31

Filed under: delir — Pœtrip @ 06:26

[the travka walk]

ei, acuma chiar SUNT deprimat. 31, ce numar de cacat! sau poate ca nu are nici o legatura 31… cinicul, absurdul, imparul, secul si indivizibilul, bietul 31. ca sa fiu sincer, de fapt nu-mi displace nimic la mine – nasul, pula, parul, curul, buricul, degetele, caracterul, talentul – nu as face operatie estetica pentru nici una din toate astea, insa nu SUPORT sa am treishunu de ani. 30, 32, 72,131 sunt ok, dar 31! c’mon, man! 31!!! mori, 31! sa-ti cada pula, 31! 31 nu ar trebui sa existe! singurul tort care ma face sa borasc e asta cu 31 pe el! ma cac pe treishunul de pe tort!

iata ca anii au trecut si-mi pun aceleasi intrebari despre mine ca la 18 – si nici de data asta nu am raspunsuri. la 18 am auzit ca trebuie sa incep sa dau piept cu viata dar am reusit cumva sa evit sa fac asta, iar la 24 am auzit ca incepi sa devii impotent. si asa a si fost.

13 comentarii »

  1. la multi ani, mergand pe 32 :)

    Comentariu de ilinca dima — Mai 26, 2007 @ 07:22

  2. lasa, pasarica! trece si asta

    Comentariu de Anonim — Mai 26, 2007 @ 08:01

  3. la multzi ani puiule shi tot cetzi doresti(cu intarziere ca eu nam stiut f clar nici cand a fost ziua mea )

    Comentariu de getsckr — Mai 26, 2007 @ 10:13

  4. Boala contagioasa.

    Comentariu de Anonim — Mai 26, 2007 @ 14:18

  5. Lamultzani inc-odata. (Sti pixu daca ti-a ajuns eshemeshu’…)
    Vezi ca vin sa te ud! :)

    Comentariu de Anonim — Mai 26, 2007 @ 16:17

  6. Adica sa-i udam impreuna p’aia 31… poate devin ceva mai acceptabili. Sau mai putin primi, macar. :D

    Comentariu de Anonim — Mai 26, 2007 @ 16:18

  7. damn bai Fanica ce trec anii. Uitandu-ma la tine si inevitabil al mine deja ma apuca depresia. Fuck. Cand si mai ales unde dracu s-au dus anii astia? Parca mai ieri erai in banca intai de la perete, si eu nu ma indreptam inca sa-mi schimb prefixurile ca anul asta de ex.
    Eu am inceput deja depresia de dupa 30 de ani, ca ma uit in oglinda si parca tot l-as mai alerga pe aia cu caracterul ca ala cu ochelari din clasa noastra .. cu merele azvarlindu-le dupa ei, si nu numai cu merele ci si cu bancile si toate chestiile de le gasesc pe langa mine. Ce de pomina ar fi viatza asta daca nu ar trebuie sa fie varsta asta unde trebe sa postam in oameni cica responsabili cand itzi vine sa le pui calush ca gura unora si sa-i batzi la fundul gol.

    Ba-i am uitat. Sa te iubeasca viatza ca si pana acuma mai Fanica si sa nu tzi se maturizeze sufletul ma ca ii rau, lasa-l tot sub 18. Parol.

    Comentariu de Anonim — Mai 26, 2007 @ 19:31

  8. auzi da mai exact cand fu ziua ta ca asa is confuza rau. (o stare de altfel normala a mea)

    Comentariu de Anonim — Mai 26, 2007 @ 20:43

  9. ziua lui a fost de ziua mea.

    Comentariu de Betty Boop — Mai 27, 2007 @ 05:57

  10. Eu-s tare curioasa in privinta broastei aleia.

    Comentariu de Anonim — Mai 27, 2007 @ 08:42

  11. macar nu e incurabil acest 31, un an si trece :))

    Comentariu de Anonim — Mai 27, 2007 @ 10:23

  12. Asta explica entuziasmul…

    Comentariu de Anonim — Mai 27, 2007 @ 23:36

  13. e normal sa nu-ti placa ,mai ales daca cunosti ceva turca: 31= laba, si nu de-aia de animal:))

    Comentariu de Titi P — August 7, 2007 @ 05:01


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

