[idiot]

Aprilie 24, 2007

lamentatie

Filed under: delir — Pœtrip @ 00:59

Cand am vazut-o pentru prima oara, s-a intamplat ceva ciudat: inca inainte de a-si intoarce chipul spre mine, am STIUT exact cum va arata si nu am avut nici o surpriza. Desi eram cutremurat, am preferat sa uit totul, ca pe un vis frumos fara amintiri. A doua oara s-a intamplat la fel. Oare sa fie posibil sa o am inmagazinata in creier, in subconstient, si sa simt prezenta ei astfel? Sa fie oare Jumatatea Mea? Eu stiu ca asa trebuie sa fie, ca este facuta pentru mine si, mai mult, eu pentru ea! in cazul asta… ea de ce nu simte la fel? Ce fel de Dragoste Adevarata poate fi asta in care numai unul o traieste? Dragostea la prima vedere are valoare doar atata vreme cat este reciproca. Oare ea nu ma vede? nu ma viseaza? Oare ea nu mi-a vazut chipul in oglinda apei de Dragobete? (…sper sa nu fie atat de imbecila si sa se dedea la asemenea practici prostesti!)

„Trece atat de indiferenta pe langa mine precum un izvor pe sub pamantul crapat pe care moare insetatul.”

„Din Lirica Popoarelor” tom #3, „Poeti italieni in auto-exil” volumul 12, Giovanni Battista, pagina 609, traducere: Stefan Botezatu

10 comentarii »

  1. :)

    Comentariu de Anonim — Aprilie 24, 2007 @ 01:40

  2. da. noi vrem femeie

    Comentariu de Makka — Aprilie 24, 2007 @ 04:04

  3. sa stii ca e timida…

    Comentariu de Anonim — Aprilie 24, 2007 @ 13:28

  4. o fi blonda?

    Comentariu de Sonia — Aprilie 24, 2007 @ 13:58

  5. incepi sa te prajesti!

    Comentariu de Anonim — Aprilie 25, 2007 @ 01:14

  6. incepi sa te prajesti!

    Comentariu de Anonim — Aprilie 25, 2007 @ 01:14

  7. ti-as spune eu ceva din „Lirica Topoarelor”

    Comentariu de Reich de Murfatlar — Aprilie 25, 2007 @ 06:01

  8. :))

    Comentariu de Anonim — Aprilie 25, 2007 @ 06:03

  9. adi : sugestiv..

    Comentariu de Anonim — Aprilie 25, 2007 @ 06:05

  10. de ce ar trebui sa iti spuna tie toate secretele ei?!

    Comentariu de Anonim — Aprilie 26, 2007 @ 05:24


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

