[idiot]

Aprilie 17, 2007

salut. ce mai faci.

Filed under: delir — Pœtrip @ 00:12

[intrebare banala care ascunde indiferenta sau in cel mai bun caz curiozitatea macabra pentru necazurile altui semen, a carui balacareala in rahat te face sa te simti tu la randul tau mai bine]

– iaca, bine. ultimul an a fost de-a dreptul ingrozitor. stai calm, nimic catastrofal. doar o serie de evenimente ne-norocoase care s-au brodit in cele mai proaste momente posibile.

– te inteleg. si eu am stat azi 3 ore la coada sa platesc gazul si-s oparit la cur.

– nu te gandi ca viata mea este un iad acum, ci doar sunt prada depresiei si disperarii, atata tot. cam asta e. tu? ce mai faci.

– a, ok. totul e bine, doar ca n-am nici un chior. mai vorbim. salut!

5 comentarii »

  1. omu cu pricina chiar exista? ma gandeam sa facem un club.

    Comentariu de Anonim — Aprilie 17, 2007 @ 01:23

  2. omu cu pricina chiar exista? ma gandeam sa facem un club.

    Comentariu de Anonim — Aprilie 17, 2007 @ 01:23

  3. salut. ce mai faci.

    Comentariu de Anonim — Aprilie 17, 2007 @ 05:21

  4. nu imi place „ce mai faci”
    Sunt adeptul „care-i treaba”

    Comentariu de Anonim — Aprilie 17, 2007 @ 18:02

  5. nu imi place „ce mai faci”
    Sunt adeptul „care-i treaba”

    Comentariu de Anonim — Aprilie 17, 2007 @ 18:02


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

