[idiot]

Aprilie 16, 2007

a murit masina

Filed under: delir — Pœtrip @ 00:56

[in memoriam]

a murit. a crapat. la 16 km de bacau, pe un camp in flacari. fssss… in orice film daca un personaj tuseste usor la inceput, sigur va muri la un moment dat de cancer pulmonar. dar nu despre asta vreau sa povestesc, ci despre o intamplare reala imaginara la care am asistat in trenul rapid Bacau-Bucuresti.

POVESTIRE DIN TREN

un compartiment liber la clasa a II-a. un singur mocofan pe locul 31 cu picioarele intinse pana pe 32.

– Nu va suparati… ocupat?

– MDA.

– Nu e NICI un loc liber?

– NU, sunt TOATE ocupate!

– Chiar TOATE?… macar sacosa, pot sa o las aici?

– …

– …sa nu o tin in mana pe hol tot drumul de la Bacau la Bucuresti… ce sa fac, am avut PUTIN ghinion. doar nu credeti ca m-am zgarcit la 10 mii cat mai costa locul. am bilet, dar nu am mai avut bani si pentru loc. 510 mii cu loc, 490 fara loc. mi-au furat in gara rucsacul cu portofelul si toti banii, noroc ca mai aveam 500 mii in buzunar. ce sa fac? putin ghinion. din cauza la 10 mii care-mi lipseau, trebuie sa umblu pe culoare in tren si sa cersesc un loc. asta face diferenta dintre noi? eu nu am loc, dumneata ai. si pentru asta, trebuie sa ma rog de mneata.

– zzz

– hai domle sari de acolo ca e locul meu. am facut o gluma. o pacaleala, ca de 1 Aprilie. am bilet, am si loc. exact locul tau. si uite, EXACT pe locul asta vreau sa stau (desi in mod normal mi se par stupizi calatorii care-i ridica pe altii prin compartiment ca sa se aseze EXACT pe locul scris pe bilet) dar fac asta numai pentru ca m-ai cam scos din sarite.

– da? DA??? ia arata dumneata biletul, sa vad locul!

– asta ar mai lipsi, nene. sa iti arat matale biletul. ce, te crezi controlor cumva? ia, repejor, muta-ti curu’, ca altfel cand vine nashu’ ii explic eu ca m-ai impiedicat sa stau in compartiment pe locul meu, pe care l-am platit. pun pariu ca matale esti de fapt ala fara loc, poate chiar si fara bilet!

– glp!

THE END

nu ma agasati cu intrebari ;) si comentarii :) tampite pentru ca tot ce am povestit aici este imaginar. nu s-a intamplat nimic. totul este pura fictiune. mai putin mocofanul de pe locul 31. el chiar există. mai precis, existA. pentru ca m-am pisat pe fata lui, i-am bagat biletul in cur si l-am aruncat pe geam din tren in bratele unui stalp de beton.

1 comentariu »

  1. nu ma agasati cu chestii inutile. lucrez!;)

    Comentariu de Anonim — Aprilie 16, 2007 @ 07:14


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

