[idiot]

Aprilie 2, 2007

test foto

Filed under: delir — Pœtrip @ 06:14

10 comentarii »

  1. Cand ne spui si noua cine e? :D

    Comentariu de EzQ — Aprilie 2, 2007 @ 13:19

  2. Cand ne spui si noua cine e? :D

    Comentariu de EzQ — Aprilie 2, 2007 @ 13:19

  3. un voievod incrancenat neidentificat

    Comentariu de Anonim — Aprilie 2, 2007 @ 14:19

  4. bai frate, asta seamana cu senatorul ala de la ex-pdsr iasi .. solcanu parca. serios ca aduce. Eu acum caut in imaginile din memoria mea, si incerc un match perfect.(auzi ce stii tu sa ma intrigi ca sa scriu pe 360)

    Comentariu de Anonim — Aprilie 2, 2007 @ 16:47

  5. bai frate, asta seamana cu senatorul ala de la ex-pdsr iasi .. solcanu parca. serios ca aduce. Eu acum caut in imaginile din memoria mea, si incerc un match perfect.(auzi ce stii tu sa ma intrigi ca sa scriu pe 360)

    Comentariu de Anonim — Aprilie 2, 2007 @ 16:47

  6. dar vaaiiii!nu-l recunoasteti voi pe mizdan?cunoscuta vedeta rock?!da ma,ala de frange inimi oriunde ajunge…daaaaa..ala de la travka!da ma!..el e…!!!!
    ce voievod?!? rock pletos scarbos!!!!
    ha!:)))

    Comentariu de Anonim — Aprilie 2, 2007 @ 16:57

  7. atata am facut si eu bine. Am votat varianta doi. Da sa mor daca nu aduce cu ala in tineretzile lui. Eu abia am descoperit trafka, muzica lor adica si fetzile inca nu le-am memorat. (stiu rusine) da promit sa ma agatz cand o fi vreun concert de-al lor prin romania.

    Comentariu de Anonim — Aprilie 2, 2007 @ 21:14

  8. :D mizdut asta mic…si pastilat..uf…

    Comentariu de Anonim — Aprilie 3, 2007 @ 07:18

  9. blonda fiind, acum am vazut ca se poate pune si comment.

    cita intelijentzime dom`le!

    asa… eu cred ca tipu` asta e un alien din filmu` cu sigourney weaver. nush care dintre ele precis.
    insa dupa privire pare detasat total de cele pamintesti.
    sau vrea sa ne faca o aroganta?
    ai nr lui de mobil?

    Comentariu de Anonim — Aprilie 6, 2007 @ 01:59

  10. blonda fiind, acum am vazut ca se poate pune si comment.

    cita intelijentzime dom`le!

    asa… eu cred ca tipu` asta e un alien din filmu` cu sigourney weaver. nush care dintre ele precis.
    insa dupa privire pare detasat total de cele pamintesti.
    sau vrea sa ne faca o aroganta?
    ai nr lui de mobil?

    Comentariu de Anonim — Aprilie 6, 2007 @ 01:59


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

