[idiot]

Martie 23, 2007

azi, concert de geaaazzz

Filed under: delir — Pœtrip @ 01:46

al jawala live 23.03.2007 club prometheus
prima oara i-am vazut la stufstock3 vama veche cand dupa recitalul lor a urmat un gem-seshn criminal impreuna cu trupa romaneasca care urma sa cante dupa ei pe aceeasi scena, inspre dimineata. prins intre public – care nu se oprea din ovatii desi de acuma era zi de-a dreptul – si pe alta parte organizatorii care abia asteptau sa apese butonul „off” si sa stranga sculele, inflacaratul basist al formatiei al jawala, care canta la bass cu o usurinta mai mare decat cea cu care eu vorbesc, a gasit un mod foarte elegant de a calma spiritele: la sfarsitul ultimei piese a lasat chitara deoparte, s-a dezbracat de tot pe scena si a alergat inspre mare, unde a fost urmat in apa de cativa fani goi. cool. eu nu l-am urmat, pentru ca eram cu Lavinia pe vremea aia. nu eram alt om, ci doar eram putin altfel pe atunci.
14 comentarii »

  1. how cool is that? era sa ma duc pana in iashi sa+i vad :))

    Comentariu de Anonim — Martie 23, 2007 @ 01:57

  2. :) si eu! noroc ca am aflat in ultima clipa ca au concert si in bucuresti!

    Comentariu de Anonim — Martie 23, 2007 @ 01:59

  3. explozie do-mle, explozie de sinceritate dacă vrei :D

    Comentariu de Makka — Martie 23, 2007 @ 04:07

  4. explozie do-mle, explozie de sinceritate dacă vrei :D

    Comentariu de Makka — Martie 23, 2007 @ 04:07

  5. acum am recitit ultima parte a post-ului meu: oare (mai) trebuia sa pun si tag „gay”? :)

    Comentariu de Anonim — Martie 23, 2007 @ 07:58

  6. acum am recitit ultima parte a post-ului meu: oare (mai) trebuia sa pun si tag „gay”? :)

    Comentariu de Anonim — Martie 23, 2007 @ 07:58

  7. bine ma fanica, daca tu esti gay .. ma reprofilez si eu creca….pe lesbi. Ca asa simt nevoia sa folosesc cutzitul.

    Comentariu de Anonim — Martie 23, 2007 @ 08:53

  8. amazoanele foloseau arcu’. si marcu la fel. mai am un prieten care foloseste topoarele. eu folosesc degetul :)

    Comentariu de Anonim — Martie 23, 2007 @ 08:57

  9. amazoanele foloseau arcu’. si marcu la fel. mai am un prieten care foloseste topoarele. eu folosesc degetul :)

    Comentariu de Anonim — Martie 23, 2007 @ 08:57

  10. Interesant.

    Comentariu de Anonim — Martie 23, 2007 @ 16:00

  11. un concert wowaweewa si hehehe, domle, te-am vazut pe-acolea, dar nu prea pareai incantat :)

    Comentariu de Anonim — Martie 24, 2007 @ 11:44

  12. hehe nu eram decat racit. am baut toata seara numa apa plata fara alcool (ca eram sofer). eram incantat de fapt, dar …asa e inselatoare expresia mea pe figura cand chiar sunt captivat de ceva, am o figura de idiot :) in plus, cand ma uit in gol, pare ca ma gandesc foarte foarte concentrat la ceva foarte foarte important si genial :))

    Comentariu de Anonim — Martie 24, 2007 @ 11:54

  13. ar fi nevoie de un seneca in prezent pentru a scrie tragedia soferului la petreceri si schimonoselile sale interioare; cunosc si io prea bine cocktailul molotov de antibiotice, beuturi nonalcoolice si masina :)

    Comentariu de Anonim — Martie 24, 2007 @ 12:05

  14. am uitat sa mai zic si ca (tot incerc sa) ma las de fumat :)

    Comentariu de Anonim — Martie 24, 2007 @ 12:20


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

