[idiot]

Martie 22, 2007

ce noapte

Filed under: delir — Pœtrip @ 15:29

>grafica<

Seara asta dupa ca am citit bloguri celebre si am fumat, am zburat cu Google Earth. Am tot planat peste diverse arii, continuu. Mai intai teritorii restranse, familiare, apoi m-am aventurat in zone noi, mai extinse, cat tinea orizontul. Am survolat deasupra Pamantului, la o distanta de doar cativa kilometri. Campii, ape, munti, orase, zapezi… Practic, am batut tot Pamantul, in lung si-n lat. In doar 20 de minute.

5 comentarii »

  1. mai ceva ca phileas fogg :))

    Comentariu de Anonim — Martie 22, 2007 @ 15:43

  2. Bloguri celebre? Da-mi si mie un link…

    Comentariu de Pif Gadget — Martie 22, 2007 @ 16:12

  3. :) http://blog.360.yahoo.com/blog-3qqOd9YzdLJof46oPCa0REo-?cq=1&p=2225

    Comentariu de Anonim — Martie 22, 2007 @ 16:20

  4. m-am dus cu … infrigurare spre lista de friends a ta sa vaz daca mai exist pe acolo si constat cu stupoare ca esti masochist. Tu inca n-ai aflat ca acuma mai nou se poarta si e o adevarata satisfactzie sa-tzi batzi joc de o mana intinsa? … in fapt cred ca mai exist prin lista ta …. din cine stie ce alte motive. Nu ma baga in sama …. delirezi si eu, si m-am prins ca tu nu stergi .. inca … commenturi. (razz)

    Comentariu de Anonim — Martie 22, 2007 @ 18:37

  5. m-am dus cu … infrigurare spre lista de friends a ta sa vaz daca mai exist pe acolo si constat cu stupoare ca esti masochist. Tu inca n-ai aflat ca acuma mai nou se poarta si e o adevarata satisfactzie sa-tzi batzi joc de o mana intinsa? … in fapt cred ca mai exist prin lista ta …. din cine stie ce alte motive. Nu ma baga in sama …. delirezi si eu, si m-am prins ca tu nu stergi .. inca … commenturi. (razz)

    Comentariu de Anonim — Martie 22, 2007 @ 18:37


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

