[idiot]

Martie 9, 2007

post opt

Filed under: delir — Pœtrip @ 16:48

ce am facut de 8 Martie? ce am facut de 8 Martie? ce am facut de 8 Martie? ce am facut de 8 Martie? ce am facut de 8 Martie? ce am facut de 8 Martie? ce am facut de 8 Martie? ce am facut de 8 Martie?

m-am trezit la 2 jumate si nu am avut chef de lucru asa ca am interpretat ca pe un semn divin telefonul primit de la valerica. de fiecare data cand ma suna, valerica ma cheama la bere. am stabilit ca ne intalnim la 5 in fata la Hanul lui Manuc, sa colindam prin Lipscani. Circuitul Crasmelor. Odiseea de Betie. Am inceput in „Offside” unde eu am baut 2 halbe, iar Vali, mai lacomos, 3.

– apropo de fodbal – am primit azi pe mail o poza cu un tip care statea contorsionat si si-o sugea. nu stiu daca tipul era roman, dar s-a intamplat ca pe peretele camerei lui sa fie agatat un steag jumatate rosu jumatate albastru, asa ca titlul pozei era „un STELIST care si-o suge”

– da tu stii ce GREU este sa ti-o sugi de fapt? Marilyn Manson de asta a facut operatie si si-a scos 2 coaste, ca sa poata sa si-o suga!

– aiurea! asta e o Poveste! si Jora a scris pe saitu travka ca a fost plecat in Africa si daca exista cateva copchile care pun botul la asa ceva, nu inseamna ca este adevarat.

– te’n puuula meeeea! cine e Marilyn Manson si …cine e… Jora?

– nu conteaza mai. si Marilyn Manson a fost si el probabil o data demult un belit care se visa rockstar si si-a construit o poveste si o identitate falsa, ca sa para intersant. Si de ce zici ca e greu sa ti-o sugi?

– pai ESTE greu. trebuie sa fii contorsionist. uite la mine ce burta am.

– deci ai incercat! (daca zici ca e greu, inseamna ca ai incercat macar)

– nu am incercat. de CE sa mai incerc, daca eu nici la sireturi nu pot sa ma leg?

ne-am repezit in club A unde tocmai era lansarea unei carti scrisa de catre o prostituata (de lux cica) si in drum spre buda mai zaboveam de fiecare data cate putin ca sa ascult citite pasaje din carte si comentariile la microfon ale criticilor prezenti. suficient cat sa ne faca pofta de mancare, asa ca am hotarat ca mergem in „Gara Lipscani” sa halim. intre timp valerica al meu (ajuns pe la a noua-doispcea bere) a devenit atat de beat incat nu se mai putea discuta mai nimic cu el. de fapt, nici nu a fost lasat sa intre in „Suburbia”, interdictie pe care a acceptat-o tacut si demn, stiind ca urmeaza sa se razbune pisandu-se pe peretele lor. Ca sa nu riscam sa incasam o bisectoare intre ochi, l-am condus pana la metrou si nu am cedat lacrimilor lui si felului sfasietor in care ma implora agatat de turnicheti sa nu-l expediez acasa…

in prima jumatate de zi am vazut barbati cu flori in mana, acuma sunt numai femei cu flori in mana. 8 Martie.

In Suburbia am trecut pe bere de calibru greu, Stejar – totul sau nimic. Daca esti tractorist, macar fii tractorist pana la capat. in seara asta, concert dutevino. O mare surpriza. Mi-a placut la nebunie. si a urmat byron – imi mai aduc aminte doar coverul Lazy de la Noir Desir si… si mai era ceva. mare om Byron

incepe sa se lumineze de zi si m-am trezit bajbaind dupa o sticla cu apa, cu un singur ochi deschis. hopa! nu-s singur in pat. ea cine e? si cum a ajuns aici? CE-AM FACUT???

7 comentarii »

  1. aia era baiatu cu care dormi..
    fantezii..

    Comentariu de Makka — Martie 10, 2007 @ 03:47

  2. :) vrei sa spui ca-s pedofil SAU gay? …chiar si de 8 Martie?

    Comentariu de Anonim — Martie 10, 2007 @ 03:49

  3. aoleeeeeeu….fara SUBURBIA tu…..FARA :|

    Comentariu de Anonim — Martie 10, 2007 @ 14:02

  4. deci te-ai distrat ca o fetita adevarata!

    Comentariu de Anonim — Martie 10, 2007 @ 19:34

  5. deci te-ai distrat ca o fetita adevarata!

    Comentariu de Anonim — Martie 10, 2007 @ 19:34

  6. ea=sticla?

    Comentariu de Anonim — Martie 13, 2007 @ 11:00

  7. te compatimesc daca ai facut ceva cu domnisoara :P ;))

    Comentariu de Anonim — Martie 13, 2007 @ 12:25


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

