[idiot]

Martie 3, 2007

un vasile

Filed under: delir — Pœtrip @ 05:42

suntem o gasca vesela. si trista. Vesela si trista, mixta deci exista. Suntem prea ocupati cu traitul ca sa mai facem plaja. Suntem prea ocupati cu bautul ca sa mai facem baie in mare. Pana acuma, nici unul dintre noi nu s-a dezbracat inca. Pana acuma nu am vazut cat are pula nici unul dintre noi la celalalt. Pana acuma.

E plin de nudisti, dar noua ni se pare penibil sa umblam in pulele goale asa ca stam toti mereu imbracati in blugi, desi e cald de mama dracului. este mai putin penibil aici sa umbli in blugi decat in slipi. macar e „cool”

Tocmai am fost la dusuri. Mi-am dat blugii jos pentru prima oara si am facut dus. Deodata, a intrat Vasile, ata de grabit ca nici nu m-a recunoscut. Si-a dat blugii jos si a facut dus. Ca din intamplare, ne-am pomenit fata in fata. eu in pula goala, el in pula goala. Dar ce PULA! Eu nu am avut niciodata complexe de genul asta, am fost mereu multumit cu ce am. Nici nu m-am laudat, dar nici nu m-am plans. Este, ca sa zic asa… medie. Ei bine, poate putin sub medie, fie, dar macar exista! Insa la el e… altceva. Aia nu este pula, ci o pula absoluta! Stiu ca el realizeaza socul meu, e obisnuit cu efectul asta asupra oamenilor, probabil ca acum are intiparit pe mecla zambetul ala pasnic al lui, dar eu nu-mi pot lua ochii de la pula lui, neam! Abia acum inteleg cu adevarat zambetul ala etern si senin al lui. Respir greu, imi dau lacrimile si cred ca am strambat bara de prosoape in stransoarea mainii. Si in tot timpul asta el zambeste, atat de cuceritor si jovial. Este doar un copil, ma mai consolez. Un Vasile. Un copil cu pula.

Un asa zambet! Si ce pula se ascunde in spatele lui…

6 comentarii »

  1. mare vasile Om

    Comentariu de Anonim — Martie 3, 2007 @ 05:55

  2. zai, vasile zai, tot asa s-o tzai, c-asa-i plashe inimii, mai

    Comentariu de raluca maria — Martie 3, 2007 @ 08:21

  3. Mare caracter :-)))

    Comentariu de jazzori — Martie 4, 2007 @ 01:48

  4. e cumva cunoscut faptul ca tre’ sa fi un vasile/gheorghe/ion sa fi dotat de la natura cu ditai mataranga.
    evident un ovidiu/teodor/mircea va fi dotat cu un penis, care-i tot o pula da mai mica

    Comentariu de Anonim — Martie 4, 2007 @ 05:05

  5. Gen John Holmes?

    Comentariu de Anonim — Martie 4, 2007 @ 15:08

  6. un nr de telefon te rog..:))

    Comentariu de Anonim — Martie 5, 2007 @ 03:08


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

