[idiot]

Februarie 23, 2007

aseara…

Filed under: delir — Pœtrip @ 06:58
aseara… am dat foc la sura!

motto: „din ce vreau, nu am nimic, iar din ce nu vreau, nu ma mai pot opri” – Stefan Botezatu 23 feb 2006, 06.00 AM

aseara spre dimineata am adormit cu zambetul pe buze si am avut un vis foarte frumos. se facea ca am murit si ca vedeam de undeva de deasupra cum viata merge inainte, fara mine. am fost martor invizibil chiar si la propria mea inmormantare. pot sa zic ca mi-am acceptat disparitia mult mai usor cand am desoperit ce amintiri placute provoc oamenilor care m-au cunoscut (sau nu). erau adunate acolo chiar toate fostele si viitoarele prietene, care acum pentru prima data se consolau cu lacrimi in ochi una pe alta. Ce OM! Ce om minunat! CE viata minunata! Si cate planuri minunate avea! Arhitectura… Muzica… Poezie… Orgasm Machine… si de fapt era… gay??? ce sa inteleaga toata lumea, dupa sentimentele facute public in ceea ce a fost ultimul meu blog? un blog colectiv, stefan si alex, cantecul lor de lebada, care i-a unit se pare pana in ultima clipa. „te iubesc” …si mori. impreuna pana la moarte! Au fost gasiti amandoi printre mormanele de moloz de dupa devastatorul cutremur, in patutul in care dormeau linistiti impreuna, in ce-a mai ramas din camera care le-a fost si birou, si spatiu de creatie si meditatie si un fel de mic coffe shock care le incarca bateriile.

trist? se poate. se pare ca o ultima forma de ratiune incearca sa-l ucida in somn pe micul homosexual care zace in mine. in noi toti.

60 comentarii »

  1. hai sa facem unu` in 3 :))

    Comentariu de Makka — Februarie 23, 2007 @ 07:18

  2. hai sa facem unu` in 3 :))

    Comentariu de Makka — Februarie 23, 2007 @ 07:18

  3. dragule dupa o relatzie greu incercata si incarcata ca a mea shi alu fanica este extrem de dificil sa propui un menage a trois asha direct.eu unu pshihologic inca nu sunt preagatit dar putem incerca.potzi sa te uitzi prima data daca vrei shi dupaia vezi daca te potzi implica…

    Comentariu de getsckr — Februarie 23, 2007 @ 07:33

  4. bai alex prost moment ne-am gasit sa plecam de la romecspo! iote, cine vine la vara la B’estival: Morcheeba, Faithless, Reamon, Marilyn Manson, Alice Cooper!

    au vreau in 3, in 4, in oricati. sa fiu sigur ca-s futut.

    Comentariu de Anonim — Februarie 23, 2007 @ 07:36

  5. bai alex prost moment ne-am gasit sa plecam de la romecspo! iote, cine vine la vara la B’estival: Morcheeba, Faithless, Reamon, Marilyn Manson, Alice Cooper!

    au vreau in 3, in 4, in oricati. sa fiu sigur ca-s futut.

    Comentariu de Anonim — Februarie 23, 2007 @ 07:36

  6. fericire la buci

    Comentariu de Anonim — Februarie 23, 2007 @ 07:37

  7. da tu credeai ca noi linjim miere aici flacau?
    Provokare, provokare

    Comentariu de Makka — Februarie 23, 2007 @ 07:39

  8. mah, stii cum e cu fericirea
    e ca gandu ala din cap care il stii numa tu si cand
    vrei sal povestesti altora, pewla, nu iese asa cum il aveai in cap

    Comentariu de Makka — Februarie 23, 2007 @ 07:40

  9. mah, stii cum e cu fericirea
    e ca gandu ala din cap care il stii numa tu si cand
    vrei sal povestesti altora, pewla, nu iese asa cum il aveai in cap

    Comentariu de Makka — Februarie 23, 2007 @ 07:40

  10. bai pulete dar in romexpo noi nu avem probleme……….stai calm
    intrare evem inca nu stiu ce o sa ni se intample acolo…..

    Comentariu de getsckr — Februarie 23, 2007 @ 07:41

  11. si cu bucile stii cum e?:))))
    te trezesti dimineata, faci un dush, te imbraci, si inainte sa iesi ii dai una peste buci in timp ce doarme
    si, cand te intorci de la munca, ea tot in pat e, si buca-i tremura inca

    Comentariu de Makka — Februarie 23, 2007 @ 07:42

  12. si cu bucile stii cum e?:))))
    te trezesti dimineata, faci un dush, te imbraci, si inainte sa iesi ii dai una peste buci in timp ce doarme
    si, cand te intorci de la munca, ea tot in pat e, si buca-i tremura inca

    Comentariu de Makka — Februarie 23, 2007 @ 07:42

  13. da? avem intrare, toate 3 zile?
    cred ca o sa prind un soi de afinitate si pt tine alex

    Comentariu de Makka — Februarie 23, 2007 @ 07:43

  14. pai tre numai sal povestesti cum simte fiecare nu mai este problema ta leshka draga

    Comentariu de getsckr — Februarie 23, 2007 @ 07:43

  15. pai tre numai sal povestesti cum simte fiecare nu mai este problema ta leshka draga

    Comentariu de getsckr — Februarie 23, 2007 @ 07:43

  16. cica (neoficial) vine si Ruling Stonz in romania. ne luam de manuta si mergem tustrei, ca vara trecuta in Olanda Pulimberg s-a abandonat somnului si nu am avut alta solutie decat sa merg singurel.

    Comentariu de Anonim — Februarie 23, 2007 @ 07:46

  17. bai oleg e foarte ok ce ai spus tu despre buca numai ca… CARE „EA”??? eu cred ca tu inca nu intelegi, esti pe alaturi complet

    Comentariu de Anonim — Februarie 23, 2007 @ 07:48

  18. bai oleg e foarte ok ce ai spus tu despre buca numai ca… CARE „EA”??? eu cred ca tu inca nu intelegi, esti pe alaturi complet

    Comentariu de Anonim — Februarie 23, 2007 @ 07:48

  19. Oh`landa, tzara somnorosilor, norocosilor, si spartzilor

    Comentariu de Makka — Februarie 23, 2007 @ 07:48

  20. da da
    ca deobicei
    tre sa fiu observatoru, si pe urma sami veniti
    ca vedetele alea prajite sami cereti pareri, sfaturi, hugguri, kissuri, bani, draugoori

    Comentariu de Makka — Februarie 23, 2007 @ 07:50

  21. da da
    ca deobicei
    tre sa fiu observatoru, si pe urma sami veniti
    ca vedetele alea prajite sami cereti pareri, sfaturi, hugguri, kissuri, bani, draugoori

    Comentariu de Makka — Februarie 23, 2007 @ 07:50

  22. Traiasca Olanda! Sus Pays-Bas! dati-mi linkul inapoi pentru romania va rog!

    Comentariu de Anonim — Februarie 23, 2007 @ 07:51

  23. nu stiu ce s-a intamplat. cred ca mintea mea e setata acum pe „shuffle”.

    Comentariu de Anonim — Februarie 23, 2007 @ 07:53

  24. nu stiu ce s-a intamplat. cred ca mintea mea e setata acum pe „shuffle”.

    Comentariu de Anonim — Februarie 23, 2007 @ 07:53

  25. bai, nu va mai puneti pe shuffle ca no sa mai aveti continuitate
    ai vazut unde am ajuns cu atata shuffle de la cluj incoa
    eu zic sa spalam masina mai intyi, si sa alegem un leader.
    sa nu alergam ca caprele

    Comentariu de Makka — Februarie 23, 2007 @ 07:56

  26. da, masina
    raketa aia alba, si lunga, unde ne punem cu totii curu(rile) si ne imputzim in drum spre nush ce club, cu nush ce money, si nush ce fete.
    important e sa nu ne pierdem noi 3

    Comentariu de Makka — Februarie 23, 2007 @ 07:58

  27. da, masina
    raketa aia alba, si lunga, unde ne punem cu totii curu(rile) si ne imputzim in drum spre nush ce club, cu nush ce money, si nush ce fete.
    important e sa nu ne pierdem noi 3

    Comentariu de Makka — Februarie 23, 2007 @ 07:58

  28. da. trebuie putina organizare, pana si la asta. eu votez pentru Pulimberg.

    Comentariu de Anonim — Februarie 23, 2007 @ 07:59

  29. eu ma rezum sa fiu soferul nostru. si Creierul.

    Comentariu de Anonim — Februarie 23, 2007 @ 08:00

  30. ;))
    pulimberg, da, el oricum se crede shef
    numa ca treb sai mai shoptim si noi din cand in cand

    Comentariu de Makka — Februarie 23, 2007 @ 08:05

  31. stii mai oleg de ce a fost putin plecat Pulimberg? intre timp mi-a copiat interesele muzicale si a creat in programasul „Fruity Loops” o oda inchinata propriei personalitati, un ritm de drum&base pe care se tot aude o voce electronica „poolimbergh… poolinbergh… poolinbergh…”

    Comentariu de Anonim — Februarie 23, 2007 @ 08:09

  32. bai coaie fripte ce suntezi eu zic sa va stergetzi mucii sa va spalatzi de kkat la cur shi sa incepem sa dezvoltam niste epistole care sa ne organizeze o tzara cei drept.
    fanica nu posezi toate modulele necesare sa potzi fi creierul dar potzi inschimb sa ai opinii shi drept de vot.ma mai gandesc daca ramai sofer…te-ar prinde mai bine poetul care are shi rolul de scrib al jurnaluilui unei noi natziuni.
    leshca draga tu deocamdata ai di tatii shi o sa fi preotul unei parohii extrem de tolerante o sarcina f dificila

    propun sa afisham mai intzi lucrurile care nu ne plac shi noi inca nu am aflat de ele.
    propun deasemeanea instituirea unui cantonament pentru ridicarea vointzei shi a libidoului in randurile noastre
    desigur stabilirea prioritazilor obstacolelor shi inamicilor integritatzii noastre spirituale shi metafizice

    Comentariu de getsckr — Februarie 23, 2007 @ 08:15

  33. bai coaie fripte ce suntezi eu zic sa va stergetzi mucii sa va spalatzi de kkat la cur shi sa incepem sa dezvoltam niste epistole care sa ne organizeze o tzara cei drept.
    fanica nu posezi toate modulele necesare sa potzi fi creierul dar potzi inschimb sa ai opinii shi drept de vot.ma mai gandesc daca ramai sofer…te-ar prinde mai bine poetul care are shi rolul de scrib al jurnaluilui unei noi natziuni.
    leshca draga tu deocamdata ai di tatii shi o sa fi preotul unei parohii extrem de tolerante o sarcina f dificila

    propun sa afisham mai intzi lucrurile care nu ne plac shi noi inca nu am aflat de ele.
    propun deasemeanea instituirea unui cantonament pentru ridicarea vointzei shi a libidoului in randurile noastre
    desigur stabilirea prioritazilor obstacolelor shi inamicilor integritatzii noastre spirituale shi metafizice

    Comentariu de getsckr — Februarie 23, 2007 @ 08:15

  34. In sfarsit un text care merita !

    Comentariu de Anonim — Februarie 23, 2007 @ 08:24

  35. alex, eu stiu romana, dar cateodata nu prea inteleg

    Comentariu de Makka — Februarie 23, 2007 @ 08:24

  36. ce vrei sa spui, da eu oricum t ascult , stii tu

    Comentariu de Makka — Februarie 23, 2007 @ 08:24

  37. am niste musafiri acum, da sunt foarte atent la ce se intympla
    eu zic sa fiu ceea ce sunt, si voi sa fiti asa cum sunteti
    stefan – baga puplicitate

    Comentariu de Makka — Februarie 23, 2007 @ 08:26

  38. am niste musafiri acum, da sunt foarte atent la ce se intympla
    eu zic sa fiu ceea ce sunt, si voi sa fiti asa cum sunteti
    stefan – baga puplicitate

    Comentariu de Makka — Februarie 23, 2007 @ 08:26

  39. [idiot]: pauza muzicala http://axiomsun.com/home/video/live_drum_and_bass.html

    Comentariu de Makka — Februarie 23, 2007 @ 08:27

  40. GETskr: gata pauza publicitara? [idiot]&Makka: Daaa, shefule!!!

    Comentariu de Anonim — Februarie 23, 2007 @ 08:37

  41. o-zone frate

    Comentariu de Makka — Februarie 23, 2007 @ 08:39

  42. desigur, aici nu este un cenaclu literar, desi asa pare. e …altceva

    Comentariu de Anonim — Februarie 23, 2007 @ 08:40

  43. bah da azi e vineri seara, ce facem ?

    Comentariu de Makka — Februarie 23, 2007 @ 08:52

  44. da? vineri seara? hai la garden in cazul asta

    Comentariu de Anonim — Februarie 23, 2007 @ 08:55

  45. la carden sa ne pisham in fuste?

    Comentariu de Makka — Februarie 23, 2007 @ 08:55

  46. tre sa vina denisse cu prajituri si bomboane

    Comentariu de Anonim — Februarie 23, 2007 @ 09:00

  47. tre sa vina denisse cu prajituri si bomboane

    Comentariu de Anonim — Februarie 23, 2007 @ 09:00

  48. :)pai, la cat dara? eu sa fac un dush ca-s asa decand am fost la kumm

    Comentariu de Makka — Februarie 23, 2007 @ 09:04

  49. eu nu ma mai voi spala niciodata de cand am fost la kumm

    Comentariu de Anonim — Februarie 23, 2007 @ 09:09

  50. eu nu ma mai voi spala niciodata de cand am fost la kumm

    Comentariu de Anonim — Februarie 23, 2007 @ 09:09

  51. :))))
    da deniska stie macar ce prajituri ne plac, ma`?:))

    Comentariu de Makka — Februarie 23, 2007 @ 09:10

  52. mie imi place cateodata cum miros (put)
    mai ales dupa ce stau o zi si o noapte la calculator, si inro zi cu soare, ies pana afara sa iau un lapte
    hmm, ce proaspat e aeru atunci
    pewla mea, aeru` ala tot timpu` era acolo, asa
    mai greu ne adaptam noi situatiilor (a se citi: noi luptam cu situatiile)

    Comentariu de Makka — Februarie 23, 2007 @ 09:14

  53. mie imi place cateodata cum miros (put)
    mai ales dupa ce stau o zi si o noapte la calculator, si inro zi cu soare, ies pana afara sa iau un lapte
    hmm, ce proaspat e aeru atunci
    pewla mea, aeru` ala tot timpu` era acolo, asa
    mai greu ne adaptam noi situatiilor (a se citi: noi luptam cu situatiile)

    Comentariu de Makka — Februarie 23, 2007 @ 09:14

  54. opa…
    iar aberez
    intervenitzi, cap` no sa-ntzelegeti ce zic

    Comentariu de Makka — Februarie 23, 2007 @ 09:15

  55. noi in 12 minute ne imbarcam in naveta si zburam spre gradina. deci, GO!

    Comentariu de Anonim — Februarie 23, 2007 @ 09:18

  56. mai, nou pot sa pun mana pe pisica, care sa mutat la mine
    neam imprietenit, si ma bucur

    Comentariu de Makka — Februarie 23, 2007 @ 09:19

  57. bela? pe mine sa stii ca m-a muscat nemernica aia cu mustati!

    Comentariu de Anonim — Februarie 23, 2007 @ 09:21

  58. cica: mai, nou… ce prostie
    trebu`: mai nou….

    Comentariu de Makka — Februarie 23, 2007 @ 09:21

  59. cica: mai, nou… ce prostie
    trebu`: mai nou….

    Comentariu de Makka — Februarie 23, 2007 @ 09:21

  60. eu nu reusesc neam sa fiu ontopic la aces blog. Da e faina discutzia de aici: http://blog.360.yahoo.com/blog-STluXr82frIWAuuZ1JDz?p=97#comments Imi aduce de vremurile cand aveam timp cacalau.

    Comentariu de Anonim — Februarie 24, 2007 @ 04:24


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

