[idiot]

Februarie 13, 2007

#4 Povestirile de tot Cacatu ale lui Botezatu

Filed under: căcat — Pœtrip @ 13:17

 

un dejt in cur

„#patru din ciclul „Povestirile de tot Cacatu ale lui Botezatu”

locatie: Vara lui 1997 (bun an!), Vama Veche

personaje si descrierea personajelor: Omul Pulă & cei 2 frati Hozoi.

Fratii Hozoi: desi asemanarile fizice dintre ei sunt coplesitoare (amândoi au claie de păr brunet si creţ, amândoi fizicieni, amândoi zdrahoni si sexy, amândoi râgâie, amândoi beţi, amândoi hăhăie), un ochi fin ca al meu poate sa distinga cateva elemente divergente: in primul rand, Hozoiul este de doua tipuri: Hozoi CU ochelari si Hozoi FARA ochelari. Plecand de la aspectul acesta, se identifica si bifeaza mai multe detalii: cel cu ochelari este mai atletic, in vreme ce celalalt este mai degraba rotofei; de aici usor se poate eticheta fiecare Gourmet sau Gourmand. bonus, va mai dau pe tava faptul ca unul dintre ei prefera bancurile subtile, inteligente iar celalalt bancurile sanatoase si extrem de dure.

cat despre Omul Pulă, nu cred ca trebuie sa insist prea mult cu descrierea personalitatii domniei-sale. nu este nimeni altul decat [idiot]-ul vostru de toate zilele, bineinteles pe vremea aia mult mai idiot, mai „verde” si la fel de (?) hippie. doar ca avea alt nume…

ilustratie muzicala: „Mr. Limousine Drirver” – Grand Funk Railroad

…cam ce poate face un student la Arhitectura in Vama Veche?… bea ca porcu! (mai ales in compania unor asa bravi eroi ai Podgoriilor Moldovenesti cum sunt Fratii Hozoi, cu ochelari sau fara) Dupa un epopeic periplu in zig-zag prin toate crasmele din Vama si dupa un scurt numar de striptease la stalpul imbracat in stuf de la una din terase, am hotarat tustrei ca suntem prea beti si ca tre sa o taiem in 2 Mai, la culcare. Ca niste domni care se respecta, ne-am asezat in statia pentru microbuze in asteptarea unei masini care se ne transporte trupurile cale de 7 milioane de milimetri si ceva care ne despart de cort.

totul e ok, am dormit cateva zeci de minute si am aflat cu surprindere ca asteptam degeaba, nu exista nici o cursa la 3 jumatate noaptea. si cum cel mai productiv mod de a iesi dintr-un necaz este sa faci haz de necaz, am initiat programul „Za Hozoi Style”. Foaaarte inteligent ni s-a parut felul in care faceam autostop la masinile invizibile care se perindau prin fata noastra… se pare ca acesti Bolizi carand turistii bulgari păliţi in masă, deodată in mijlocul noptii, de dragoste pentru ţara noastra (in general) si pentru Litoralul Romanesc (in particular) nu aveau simtul umorului chiar deloc, de vreme ce nu s-au lasat sensibilizati de incercarile noastre de a le atrage atentia in fel si chip. Chiar in timp ce prestam un zdrobitor numar de balet pe mijlocul soselei, am fost intrerupt cu o miscare a lehamite de catre Hozoiul fara ochelari, in al carui timbru vocal se citea mahnirea:

– bine mai Omule Pulă, dar deja te repeti! dansuri senzuale am mai vazut la tine seara asta… crezi ca asa ceva merge la brutele astea cu ceafa groasa? pe astia trebuie sa-i cuceresti cu ceva mult mai direct, mai apropiat de insensibilitatea lor, de imprevizibilul Om Pulă care zace in fiecare dintre noi!

zicand acestea, s-a asezat cracit de o parte si de alta a liniei intrerupte din axul drumului si si-a dat blugii Lee jos, scotand la iveala cea mai creola si mai minunata pereche de buci cu par cret care a existat vreodata pe lume! La Luna Plina te puteai uita dar la ele ba! Universul intreg parca a intepenit putin in loc la ivirea lor. La revelatia unui asa cadru – cu bucile frematand pe fundalul cerului instelat al Bulgariei, acompaniate din noapte de muzica greierasilor – am simtit nevoia sa recunsc ca sunt FOARTE aproape de Adevarul Absolut. Simteam un imbold irezistibil de a ma lasa prada noilor instincte pe care le descopeream traind in mine, iar greierasii imi tot zornaiau infernal prin creier. Asa ca… asemenea Cavalerilor Cruciati care la Chemarea Divina raspundeau ridicand razboinic lancea pentru lupta, am izbucnit intr-un raget dement, facandu-l pe Hozoiul mic sa intepeneasca stupefiat in aceea pozitie incomoda. Cu degetul aratator de la Mana Dreptatii tintuit amenintator catre stele, am galopat vijelios de-a lungul glorioasei linii albe a soselei inspre tinta care ma astepta neputincioasa. Nu mi-am pus nici o clipa intrebarea „De ce?” sau „Ce vreau sa fac” – stiam doar ca sunt manat de o vointa mult superioara mie, asa ca… in clipa cand am ajuns chiar in dreptul bucilor care implorau cerurile la indurare, nu am pregetat nici o clipa (si nici nu am avut timp) si mi-am dus la capat misiunea: am INFIPT victorios degetul in Curul Hozoian, ca pe un stindard al Cauzei!

Cateva secunde am ramas amandoi ganditori in aceasta ipostaza ce-i drept ciudata (Hozoiu’ in patru labe pe mijlocul soselei, cu marcajul intrerupt trecandu-i printre buci si cu degetul Omului Pulă infipt chiar in cur, iar eu revenindu-mi incet-incet la realitate, mirandu-ma cum de a intrat atat de usor, si chiar pana la capat, nu se mai vede absolut nimic din deget, parca NU AR EXISTA! Incercam sa-mi aduc aminte cu CE anume seamana tactil aceasta zona moale, cleioasa si fierbinte in care am invadat cu atat de mult aplomb…) greierasii zumzaiau, Hozoiul cel cu ochelari, la cativa pasi, se tot ineca incercand sa inceapa sa rada, iar un grup de tineri roacheri se faceau ca nu au vazut nimic. Am profitat de impas si cu o atenta miscare liniara am extras degetul si am constatat ca poti iesi pana si din cur cu fata curata, totusi m-am indepartat spasit in cautarea unor frunze. greierasii zumzaiau, si a fost prilejul sa se tot faca bancuri proste pe seama mea: ba ca acum am in sfarsit pe oricine la degetul mic, ba ca ala e degetul pe care o sa-mi pun verigheta intr-o buna zi, ba ca parca eram Jedi cu sabie laser, ba ca fac la urma urmei „bancuri bune, nu chestii supte din deget”, ba ca eu reusesc sa fiu gay fara sa misc un deget, ba ca Oamenii Pulă se numara pe un deget…

(…si tot asa)

A, in poza e Omu’ Pulă si Un Hozoi. (2 copii frumosi si destepti care dadeau bac-ul impreuna, prin ’95)

8 comentarii »

  1. astept sa termini (nu e gata), ca sa pot „sa imi exercuit dreptul la vot”!

    Comentariu de Anonim — Februarie 13, 2007 @ 13:38

  2. acuma ma culc, ca-s epuizat. cand ma trezesc, vreau sa gasesc aici de la fiecare cate un rezumat al nostimei mele istorioare. 3 fraze, nu mai mult. deal?

    Comentariu de Anonim — Februarie 13, 2007 @ 15:43

  3. cica 3 stupizi s-au apucat sa se creada plini de spirit facand bancuri zgomotoase in drum, la intrarea in Vama Veche. La un moment dat unul dintre ei (cel mai beat) a facut supremul gest de prostie bagandu-i un deget in cur altuia dintre ei (cel mai beat) sub privirile evident amuzate peste ochelari ale celui ce-al treilea (cel mai beat). HA.HA.HA., ce sa ziiic!

    Get a LIFE, you Dick Head! Despre ce scriu unii blog-uri in ziua de azi!!!

    Comentariu de Anonim — Februarie 13, 2007 @ 15:51

  4. “greierasii zumzaiau” :)) ha-ha, buuu-naaa!!! :) esti GENIAL dom’le! …un autograf? AUTO-graf!!! buuu-naaa!!! :))

    Comentariu de Anonim — Februarie 13, 2007 @ 19:17

  5. fanica ,printzesa draga, eu am simtzit din prima clipa in care te-am vazut ca esti mai sensibil decat ceilalti dar apucaturile astea spun chiar mai mult decat ce am facut noi in olanda ,loc in care lucrurile astea sunt legale shi chiar trendy.

    Comentariu de getsckr — Februarie 14, 2007 @ 03:56

  6. hihihi.Hozoi seamana cu Tom Hanks in tineretile lui. Acum ma intreb cam cati coco ti-ai fi luat pe acest blog, daca Hozoi ar fi intr-adevar Tom Hanks, iar tu dezvirginatorul lui.

    Comentariu de Anonim — Februarie 14, 2007 @ 05:18

  7. Naving pe net, la un moment dat am simtit un miros ciudat, chiar cunoscut as putea spune, as I myself have been trough it. Si atunci, mi-am amintit de aventurile tale de tot cacatul. Asteptam cu interes episodul #5, #6, #7, #8 etc, cartea si filmul. :))) Noi= eu si floricelele.

    http://www.coolbuddy.com/jokes/shit_list.htm

    Comentariu de Anonim — Februarie 16, 2007 @ 04:18

  8. Intr-o lume ca aceasta, a fi normal este o insulta adusa inteligentei.

    PS: Si totusi, nu poti sa faci nimic atunci cand e vorba de floricele. Ele nu prea raspund la indicatiile scenice si se terezesc rasarind… unde nici nu te astepti.

    Comentariu de Anonim — Februarie 16, 2007 @ 06:16


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

