[idiot]

Septembrie 25, 2006

„on the road”

Filed under: delir — Pœtrip @ 09:31

2 compilatii de-ale mele pentru masina. prima dintre ele este absolut devastatoare, dar de fiecare data se gaseste cate cineva sa obiecteze: „haaai, ba, schimba si tu muzica asta… deprimanta! ia cauta la RADIO ceva!”, moment in care pun celalalt CD si toata lumea este fericita!

CD1:

B. Kaufman & G. Jerome – Blues Cynetique (19??)

Bo Diddley – Bo’s Twist (1956)

Buddy Miles – Them Changes (1970)

Canned Heat – boogie music (1968)

Dr John – Zu Zu Man (1965)

Edwin Starr – War (1970)

Frank Zappa – Why Don’tcha Do Me Right (1967)

Johnny Lang – Good Morning Little School Girl (1997)

Johnny Winter – Out of Sight (1970)

Larry Williams – Slow Down (1958)

Rare Earth – Big John Is My Name (1973)

Humble Pie – Big George (1970)

Robert Parker – Barefootin’ (1966)

Taj Majal – Chevrolet

The Animals – Roadrunner (1965)

The Band – Jemima Surrender (1969)

The Paul Butterfield Blues Band – Walking by Myself (1969)

Wilson Pickett – Land Of 1000 Dances (1966)

the Easybeats – Sorry (1966)

The Rationals – I Need You

Sonics – Psycho

CD2

Beasty Boys – Sure Shot

Beck – Mixed Bizness

Blur – Music is my Radar

Cake – Never There

Chemical Brothers – Hey Boy Hey Girl

Daft Punk – Around the World

Dee Lite – Groove Is In The Heart

elvis vs jxl – a little less conversation

Eminem – Drug Ballad

Fatboy Slim – Slash Dot Dash Com

Gorillaz – Clint Eastwood

Jamiroquai – Deeper Underground

Jimmy Ray – Are You Jimmy Ray

Junior Senior- Move Your Feet

Moby – Flower

Rasmus – Funky Jam

Smashmouth – Walking On The Sun

Spin Doctors & Biz Markie – That’s The Way (I Like It)

stereo mc´s – creation

19 comentarii »

  1. Nici eu nu stiu prea bine CD1, dar din ce stiu, tema merge, piesele le-as inlocui. Aceeasi tenta, alta muzica.
    Sa vedem, ce radio zici ca prinzi? Inca nu am varianta de vot…

    Comentariu de Anonim — Septembrie 25, 2006 @ 12:16

  2. Facem pariu ca-n proportie covarsitoare, barbatii o sa prefere sa fie pipaiti pe bulane?!

    Comentariu de Anonim — Septembrie 25, 2006 @ 10:48

  3. mda… io imi fac compilatii din acelasi autor..
    la ales pe sarite nu m-a dus mintea

    Comentariu de Anonim — Septembrie 25, 2006 @ 11:32

  4. cd 2. clar.
    mai ales ca din primul nu recunosc prea multe… :P
    silly me.

    Comentariu de Anonim — Septembrie 25, 2006 @ 12:05

  5. indicutabil CD1 … lipsesc Alvin Lee, Bad Company, Blue Oyster Cult, Bob Dylan, Bob Seger, Boston, Canned Heat, Cream, Deep Purple, Eric Clapton, Free, Fleetwood Mac, Gary Moore, Grand Funk Railroad, Heart, Jefferson Airplane, J.J. Cale, Jeff Beck, Jimmie Vaughan, John Mayall, Kansas, Kiss, Led Zeppelin, Lynyrd Skynyrd, Mick Abrahams, Mott The Hoople, Nazareth, Rainbow, Roger Taylor, Rory Gallagher, Ry Cooder, Scissor Sisters, Small Faces, Status Quo, Steve Ferguson, Styx, Sweet, Ted Nugent, Ten Years After, The Doobie Brothers, The Animals, The Grateful Dead, The Velvet Underground, Thin Lizzy, Tom Petty, T-Rex, Uriah Heep, Van Halen, Whitesnake, ZZ Top … si multi altii

    Comentariu de Anonim — Septembrie 26, 2006 @ 00:08

  6. @caesarius: totul a fost construit aici pentru optiunea 3! ;)

    @popej: stii pe cineva sa ma plateasca sa fac compilatii? asta este singurul lucru care imi place in viata.

    @UNwritten: nici nu tre sa STII piesele. ideea era : oldies (in cazul asta funk, rock si rythm&blues) sau (cat de cat) contemporane?

    @vali: si eu as inlocui piesele de pe o compilatie facuta de altcineva. cele de aici ma reprezinta pe MINE, sunt facute sa-mi placa MIE in timp ce conduc. cat despre restul din masina… nu au decat sa se pipaie intre ei daca se plictisesc! :)

    @noxe: ce vrei sa spui? ca femeile doar in proportie infima vor prefera asa ceva? asa e… snif, snif!

    Comentariu de Anonim — Septembrie 26, 2006 @ 00:10

  7. @bogdan: :)) :)) :)) nici o problema, am si mp3 player la masina, le bag pe toate astea :)

    P.S. initial era in proiectul pt CD2 chiar si Scissor Sisters cu „take your mama out”, dar nu a mai avut loc…

    Comentariu de Anonim — Septembrie 26, 2006 @ 00:15

  8. ok, fie, UNwrite, cum vrei tu…
    ok, am inteles. acum sunt si mai sigura pe mine cand spun: CD2!
    tineretul din ziua de azi, domne’, ce sa-i faci… nu mai pune nici un pret pe ceea ce este ‘old’. ufff.

    Comentariu de Anonim — Septembrie 26, 2006 @ 00:59

  9. „@vali: si eu as inlocui piesele de pe o compilatie facuta de altcineva. cele de aici ma reprezinta pe MINE, sunt facute sa-mi placa MIE in timp ce conduc. cat despre restul din masina… nu au decat sa se pipaie intre ei daca se plictisesc! :)”

    TRUE, dar cum ramane atunci cu:

    „@popej: stii pe cineva sa ma plateasca sa fac compilatii? asta este singurul lucru care imi place in viata.”

    Comentariu de Anonim — Septembrie 26, 2006 @ 03:54

  10. pai eu CITESC personalitatea fiecaruia si STIU exact ceea ce i se potriveste. trimite o fotografie cu tine si eu scanez culoarea aurei tale bio-energetice si in cel mult 6 zile ai deja alcatuit un potpuriu muzical tematic (in functie de ce soliciti: pentru lucru, pentru baie cu spuma, pentru baut, pentru condus, pentru mers pe sarma, pentru sex in grup, pentru inmormantare etc)

    totusi, mai simplu pentru a-ti vedea aura este sa bem 7 zile si 7 nopti :)

    Comentariu de Anonim — Septembrie 26, 2006 @ 04:22

  11. avand in vedere ca esti un mov-lila, alege cu ochii inchisi si lasa parerile din jur:|

    Comentariu de Anonim — Septembrie 26, 2006 @ 08:15

  12. :) nu pot sa conduc cu ochii inchisi!

    Comentariu de Anonim — Septembrie 26, 2006 @ 13:12

  13. great stuff on both, i’d have to go with #1.

    Comentariu de Anonim — Septembrie 26, 2006 @ 18:51

  14. @noxe??? ai ceva noxe invizibile pe acest blog? – ca eu nu le vad nicaieri.

    Prefer de o mie de ori sa-mi faci orice compilatie, decat sa-mi pui mana pe bulan.
    Asa ca… rogu-te, CHIAR fa-mi te rog o compilatiune! …doar ma cunosti. Well, cat de cat.

    Comentariu de Anonim — Septembrie 27, 2006 @ 09:46

  15. :) ok

    Comentariu de Anonim — Septembrie 27, 2006 @ 23:27

  16. @sonykus: nu inteleg… era si un mesaj de la noxe printre toate alea… doar nu’s nebun!?

    Comentariu de Anonim — Septembrie 27, 2006 @ 23:28

  17. halucinant… of fi de la noxele din capitala? :P

    Comentariu de Anonim — Septembrie 28, 2006 @ 02:41

  18. si eu imi aduc aminte de mesajul ala. serios. sau poate am si eu halucinatii. poate l-ai sters!
    noxe, nu ai lasat tu un comment mai pe la inceput?!

    Comentariu de Anonim — Septembrie 28, 2006 @ 07:13

  19. noxe nu cred ca avea cum sa il stearga. oi fi facut EU o gafa. e posibil, nu-s eisenstein. nici einstein.

    scrisese ceva de genul ca „caesarius are dreptate”

    Comentariu de Anonim — Septembrie 28, 2006 @ 07:28


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

