[idiot]

Septembrie 22, 2006

#1 din seria „Povestirile de tot Cacatu ale lui Botezatu”

Filed under: căcat — Pœtrip @ 06:47

13 iulie 2006

ziua in care am plecat in vacanta in Olanda

in toiul pregatirilor de plecare, la alex acasa, cat timp el a facut snitele pentru drum, am avut ragaz sa reflectez daca e bine sau nu sa ma cac. alex nu sta intr-o cutie de chibrituri ceausista, ci intr-un bloc interbelic cu camere foarte spatioase, iar baia este de dimensiunile unui living al unei vile din zona Pipera. totusi, nu ma duce capul de ce a fost asezata masina de spalat chiar LIPITA de vasul wc-ului, in asa fel incat sa nu ai cum sa te strecori acolo fara sa fii vatamat sau sa ramai blocat. am reusit totusi sa imi gasesc cea mai confortabila pozitie stand atarnat deasupra budei (care nici colac macar nu are), tinandu-ma cu o mana de masina de spalat. in timp ce cu ochii mintii priveam la viitor, cacatul iesea vesel din mine. tot ingandurat m-am sters la cur, am tras apa, m-am ridicat si am inceput sa ma spal pe maini la chiuveta, cand… o sclipire mi-a atras atentia de undeva din lateral-jos. ce o fi acolo? un obiect lucios si negricios statea tuflit langa vasul veceului, chiar pe gresie. HA! cineva s-a cacat alaturi! hahaha! totusi, parca nu era acolo cand am intrat eu, l-as fi remarcat cu siguranta… derulez filmul inapoi si incerc sa vizualizez pozitia mea rotita cu 42 de grade fata de axul budei. oi fi gresit tirul? oi fi facut exces de zel?…
nu mi-a mai ramas altceva de facut decat sa-l culeg trist cu o bucata de hartie igienica, ca pe o placintica.

27 comentarii »

  1. in cazul asta .acum inteles.ce era chestia aia in care am calcat cand m-am ridicat de pe buda.e blestemat locul.

    Comentariu de Anonim — Septembrie 22, 2006 @ 06:52

  2. ah si nu am gasit hartia.:-?

    Comentariu de Anonim — Septembrie 22, 2006 @ 06:53

  3. ah si nu am gasit hartia.:-?

    Comentariu de Anonim — Septembrie 22, 2006 @ 06:53

  4. intrebare…chestia de la nu da click..e al tau?..:-?

    Comentariu de Anonim — Septembrie 22, 2006 @ 06:53

  5. 1. daca voiai sa ai o zi norocoasa, trebuia sa-l mananci.
    2. ai cautat DEDESUBT?
    3. nu. ala e muza si idolul meu. e al lui Dumnezeu.

    Comentariu de Anonim — Septembrie 22, 2006 @ 06:59

  6. 1. daca voiai sa ai o zi norocoasa, trebuia sa-l mananci.
    2. ai cautat DEDESUBT?
    3. nu. ala e muza si idolul meu. e al lui Dumnezeu.

    Comentariu de Anonim — Septembrie 22, 2006 @ 06:59

  7. m-ai pierdut cu 1 si 3.dar de cautat am sa caut.DEDE-SUPT.he
    next

    Comentariu de Anonim — Septembrie 22, 2006 @ 07:03

  8. =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))

    Comentariu de Anonim — Septembrie 22, 2006 @ 07:36

  9. =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))

    Comentariu de Anonim — Septembrie 22, 2006 @ 07:36

  10. =))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))

    Comentariu de Anonim — Septembrie 22, 2006 @ 08:16

  11. dom’le bunicu-meu era de la tara..si cand venea el la copii in vizita (la orasi!) el trebuia musai sa se cace acasa..la EL acasa si de fiecare data zicea: dom’le! ma cacai o basina, ca deh..nu te poti caca in casa omului.
    intelept om.
    asa si tu draguta..vezi-ti de bucurii la tine acasa ca-ti stii locul..si rostul.

    Comentariu de Anonim — Septembrie 22, 2006 @ 08:41

  12. dom’le bunicu-meu era de la tara..si cand venea el la copii in vizita (la orasi!) el trebuia musai sa se cace acasa..la EL acasa si de fiecare data zicea: dom’le! ma cacai o basina, ca deh..nu te poti caca in casa omului.
    intelept om.
    asa si tu draguta..vezi-ti de bucurii la tine acasa ca-ti stii locul..si rostul.

    Comentariu de Anonim — Septembrie 22, 2006 @ 08:41

  13. e mai safe (shh!!)

    Comentariu de Anonim — Septembrie 22, 2006 @ 08:45

  14. Nu te poti căca in căcatu’ omului.

    Comentariu de Anonim — Septembrie 22, 2006 @ 09:04

  15. asta e… inclusiv morala-i de câcat.

    Comentariu de Anonim — Septembrie 22, 2006 @ 09:06

  16. :))

    Comentariu de Anonim — Septembrie 22, 2006 @ 09:08

  17. :))

    Comentariu de Anonim — Septembrie 22, 2006 @ 09:08

  18. mie mi-a placut ca rahatul tau e vesel cand iese :)) Ai auzit si tu de promotia aia la Activia? vad ca la tien funstioneaza perfect.

    Comentariu de Anonim — Septembrie 22, 2006 @ 13:10

  19. erata:
    1. tine
    2. functioneaza

    asta ca sa nu ma mai certi ca scriu cu greseli..offf

    Comentariu de Anonim — Septembrie 22, 2006 @ 13:10

  20. erata:
    1. tine
    2. functioneaza

    asta ca sa nu ma mai certi ca scriu cu greseli..offf

    Comentariu de Anonim — Septembrie 22, 2006 @ 13:10

  21. pai parca tu ziceai ca nu te poti caca decat acasa!!!
    probabil ca a fost un act de protest involuntar si inconstient. deh…aku depinde cat de beat erai..

    Comentariu de Anonim — Septembrie 22, 2006 @ 22:45

  22. Eu nu-i inteleg pe aia care nu pot face decat acasa. Frate, daca e urgent nu mai conteaza unde esti atata timp cat ai un vas :P …comentati, comentati.

    Comentariu de EzQ — Septembrie 23, 2006 @ 02:48

  23. Eu nu-i inteleg pe aia care nu pot face decat acasa. Frate, daca e urgent nu mai conteaza unde esti atata timp cat ai un vas :P …comentati, comentati.

    Comentariu de EzQ — Septembrie 23, 2006 @ 02:48

  24. Dar daca te apoca pe strada,la un tufis…si te mai incoltesc si cainii?

    Comentariu de Anonim — Septembrie 25, 2006 @ 06:39

  25. #1 din seria „Vorbe de tot Cacatu ale lui Stefan Botezatu” : „O femeie goala este pe jumatate fututa”

    Comentariu de Reich de Murfatlar — Septembrie 26, 2006 @ 00:01

  26. :)) am uitat-o pe asta! (stiam eu ca trebuia sa notez undeva si cugetarile astea …minore)

    Comentariu de Anonim — Septembrie 26, 2006 @ 00:05

  27. cool, m-am spart de ris :)

    Comentariu de NAPALM D'OR — Septembrie 28, 2006 @ 02:21


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

