[idiot]

Septembrie 20, 2006

declaraţii de prost gust la mironosiţe cu fiţe care dau nas în nas cu pula

Filed under: delir — Pœtrip @ 23:24

tipul 0: (sarind coarda) „am aflat cum sta treaba cu barza. eu nu o sa las NICI un baiat vreodata sa-si bage chestia aia in mine!”

tipul 1: (dupa, in pat) „vai draga sa stii ca esti al DOILEA cu care am facut sex! prima oara eram curioasa, acuma cativa ani, si am facut-o cu prietenul meu pe care-l iubeam mult, mult de tot.”

tipul 1′: (dupa, la cafea si tigara in bucatarie) „esti al DOILEA cu care fac sex… in Iasi”

tipul 2: (sarutand de zor buricul) „cum? secsoral? blowjob? nu am mai facut niiiciodata asa ceva (bleah) si nici nu cred ca as face asa ceva vreodata in viata mea, oricat m-ar forta cineva”

tipul 2′: (din fericire nu este incepatoare) „mmm… esti PRIMUL la care am si inghitit!”

tipul 3: (in parc) „esti SINGURUL pe care-l iubesc cu adevarat. nici pe viitorul meu sot nu cred ca-l voi iubi la fel de mult.”

 

or mai fi si alte tipe, doar ca nu am dat eu peste ele.

26 comentarii »

  1. noroc ca din gura si din cur nu curge singe ca uite asa poti sa spui ca “esti primul cu care fac sex oral/anal.

    Comentariu de Anonim — Septembrie 20, 2006 @ 23:41

  2. sau ”io il iubesc pe sotul meu dar nu inghit” :)))))))))) bahto delo delo

    Comentariu de THE END — Septembrie 21, 2006 @ 02:18

  3. tipul 3′: sau nici pe sotul meu nu-l iubesc asa mult…

    Comentariu de aurelian b — Septembrie 20, 2006 @ 23:27

  4. mai e si modelu’: vai, esti primul cu care am facut sex, dar nu curge singe ca mi-a zis mie doctorul ca am himen elastic!

    Comentariu de ina v — Septembrie 20, 2006 @ 23:39

  5. pai de ambiguitatea asta profit si eu cat pot :)

    Comentariu de Anonim — Septembrie 20, 2006 @ 23:56

  6. Recomand cu caldura B.U.G. Mafia cu Catalina – Fete Suspecte :D Daca nu iti place reapu, macar cauta versurile pe net…

    Comentariu de Anonim — Septembrie 21, 2006 @ 00:00

  7. o data a pus gheara pe mine o gagica tare draguta care m-a iubit cica tot liceul si a vrut sa ne jucam. sa ne jucam cica! nu este nimic mai insuportabil pe lumea asta decat sa fi lins APROAPE peste tot numai acolo nu. ea turna vin din sticla si sorbea direct de pe mine si la un moment dat (innebunit de cap) i-am smuls afectuos sticla din mana si am udat din belsug si partea ignorata, ca sa-i sugerez subtil starea mea de spirit. bineinteles, nu a avut nici o refelatie si m-a linistit cald la ureche “tu NU esti asa! vreau sa fie ALTFEL cu tine”. ca sa nu innebunesc subit, am baut rapid restul sticlei.

    faza buna de pus in rama sau de povestit (si) la nepoti

    Comentariu de [idiot] — Septembrie 21, 2006 @ 04:30

  8. hm…ar mai fi 1 tip de clotze: alea care o iau exclusiv sus, ca sa se pastreze virgine pina in noaptea nuntii

    Comentariu de NAPALM D'OR — Septembrie 21, 2006 @ 01:43

  9. asta da pacaleala! ca si cum ai cumpara fara sa stii hartie igienica second-hand! :)

    Comentariu de Anonim — Septembrie 21, 2006 @ 01:56

  10. bai! oricare ar fi tipul..nu vad de ce s-ar plange barbatii.
    oricum se aleg cu ceva, nu?

    Comentariu de Anonim — Septembrie 21, 2006 @ 02:09

  11. :) decat sa te alegi cu asa ceva (vezi strofa 2 din poezia „Fete Suspecte”) mai bine nu. la asa ceva nu exista jumatati de masura :)

    Comentariu de Anonim — Septembrie 21, 2006 @ 02:10

  12. mda… eu zic ca ofertele ar trebui evaluate si apreciate in functie de ocazie si necesitatile de moment, de starea de fapt. trierea se face abia dupa aceea.
    eh..voberbesc si eu!
    stii cum sunt femeile(!): mai mult cu gura..
    =)) =)) =))

    Comentariu de Anonim — Septembrie 21, 2006 @ 02:17

  13. „…dar nu ii inghit pe copii”, ceea ce este just.

    Comentariu de Anonim — Septembrie 21, 2006 @ 02:35

  14. 2 saptamani? cam mult, dar mai bine mai tarziu decat niciodata. (mai bine …pentru toata lumea!)

    Comentariu de Anonim — Septembrie 21, 2006 @ 05:36

  15. adevarul este undeva cam la mijloc. in realitate lucrurile nu-s asa transante, fiecare caz este ceva mixt. nu exista femeie care sa nu fi rostit cu voce tare sau in gand la un moment dat in viata ei macar 2-3 replici din astea. („la 0 si 2′ ai dreptate, dar nu inteleg CE nu este in regula cu punctul 3?”)

    Comentariu de Anonim — Septembrie 21, 2006 @ 04:00

  16. TIP:
    replici:
    „nu fac sex, multumeste-te cu un sarut, ca nu-l insel pe prietenul meu” 20 minute de supt pula si sare ca arsa:
    „nu fac sex, multumeste-te cu un sarut, ca nu-l insel pe prietenul meu”dupa o noapte de sex trebuie sa o calmezi, boceste ca si-a inselat prietenul

    Comentariu de Reich de Murfatlar — Septembrie 21, 2006 @ 04:21

  17. dak tot vb din experiente..
    „nu pot sa fac asta.. te vreau mai mult decat oricand,dar nu pot sa-mi insel prietenul” evident dupa ce eram amandoi dezbracati..
    „n-am sa fac asta in viata mea..” (blowjob) ..dupa 2 saptamani „nu credeam ca am sa fac asta in viata mea..” :)

    Comentariu de Anonim — Septembrie 21, 2006 @ 05:12

  18. boiz tok..
    =))

    Comentariu de Anonim — Septembrie 21, 2006 @ 05:29

  19. :)):)) Tare

    Comentariu de Anonim — Septembrie 21, 2006 @ 07:21

  20. s-a deschis targul de blowjoburi?

    Comentariu de NAPALM D'OR — Septembrie 21, 2006 @ 08:31

  21. e tare, si la final sa zici double, do it again =))

    Comentariu de Anonim — Septembrie 21, 2006 @ 14:16

  22. e mult 2 saptamani?! pai..baiete.. era virgina.. :) :P („era”)

    Comentariu de Anonim — Septembrie 22, 2006 @ 06:28

  23. :)) bravo nene, meriti medalia „O.V.P.F.”!

    Comentariu de Anonim — Septembrie 22, 2006 @ 06:30

  24. ?!

    Comentariu de Anonim — Septembrie 22, 2006 @ 10:12

  25. how i like to think of these things( though it doesn’t matter)

    Like A Flower In The Rain
    Charles Bukowski

    I cut the middle fingernail of the middle
    finger
    right hand
    real short
    and I began rubbing along her cunt
    as she sat upright in bed
    spreading lotion over her arms
    face
    and breasts
    after bathing.
    then she lit a cigarette:
    „don’t let this put you off,”
    an smoked and continued to rub
    the lotion on.
    I continued to rub the cunt.
    „You want an apple?” I asked.
    „sure, she said, „you got one?”
    but I got to her-
    she began to twist
    then she rolled on her side,
    she was getting wet and open
    like a flower in the rain.
    then she rolled on her stomach
    and her most beautiful ass
    looked up at me
    and I reached under and got the
    cunt again.
    she reached around and got my
    cock, she rolled and twisted,
    I mounted
    my face falling into the mass
    of red hair that overflowed
    from her head
    and my flattened cock entered
    into the miracle.
    later we joked about the lotion
    and the cigarette and the apple.
    then I went out and got some chicken
    and shrimp and french fries and buns
    and mashed potatoes and gravy and
    cole slaw,and we ate.she told me
    how good she felt and I told her
    how good I felt and we
    ate the chicken and the shrimp and the
    french fries and the buns and the
    mashed potatoes and the gravy and
    the cole slaw too.

    Comentariu de Anonim — Septembrie 22, 2006 @ 21:57

  26. Edificator din multe puncte de vedere. Ce ti-e si cu blogurile astea…

    Comentariu de Anonim — Octombrie 13, 2006 @ 19:36


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

