[idiot]

Septembrie 13, 2006

autotrock

Filed under: delir — Pœtrip @ 22:32

Ali este iranian. L-am cunoscut dupa ce a cumparat magazinul de langa noi de la parintii cocai. eu si cu adi ne-am imprietenit imediat cu el, pentru ca fumam impreuna cateodata seara. ali se imprieteneste imediat cu toata lumea, pentru ca este foarte simpatic si pontos, ca un geniu ras in cap. toata ziua ii sta mintea numai la afaceri si invarteli, dar seara ne delectam cu cate o sticla de vin sau visinata. a renuntat sa mai deschida si shaormeria (care salveaza romania) si ghici ce s-a intamplat cu stocul de cartofi prajiti si turte de hamburgeri? Ali este insurat cu o romanca si are 3 copii, dar NU SUPORTA ideea sa nu aiba mereu cateva amante: spune ca ar muri, probabil. schimba sosetele ca pe masini si masinile ca pe femei. zilnic vine cu alta masina la magazin, dar ieeeeri… ieri, a parcat o minunatie de alfa romeo, visinie.

a! sa nu uit. coca a trecut in clasa a 9-a.

Deci:

…sa dau oare pur si simplu la schimb cielo-ul meu pe o alfa romeo 155?

cielo meu are 108 mii de km, are mp3 player, este alb si cu spoilerele zgariate, are inchiderea centralizata incapatanata, butucul deschizatorului de la porbagaj defect (se deschide cu metoda „degetul in cur la rinocer”, cum zicea jora), manerele de plastic din interiorul portierelor desprinse, atat vitezometrul cat si kilometrajul intepenite (pe autostrada soarelui, in drum spre stufstock, la 180 km/h a cazut deodata acul la zero, iar kilometrajul nu s-a mai clintit), are capacele la roti gata furate, amortizoarele praf si consuma decent.

alfa romeo arata impecabil (interior/exterior), are volan de lemn, este visinie (ura!), fabricata in 1995, capacitate cilindica 2000, injectie multipunct, are oglinda din dreapta desprinsa si lipita cu banda adeziva, toba huruie si un semnalizator din dreapta fata plesnit.

ar trebui sa mai dau in plus 500 euro.

P.S. am condus ambele masini, si alfa romeo ii cam da ceatsa la toate capitolele (doar consumul nu l-am calculat inca)

12 comentarii »

  1. io zic sa da.

    Comentariu de Anonim — Septembrie 14, 2006 @ 01:00

  2. vara asta am fost soferul oficial TRAVKA. in 5 minute se umple masina de staruri rock, porbagajul cu chitari, cutii cu butoane, talgere si cinele si tzushti! spre urmatorul concert. nici nu ma oboseam sa mai neg ca fac si eu parte din formatie. nu cred ca in toamna ma avanseaza, ca cica conduc atat de bine si lin incat dorm perfect. :)

    Comentariu de Anonim — Septembrie 14, 2006 @ 00:08

  3. Eu zis ca n-are sens. Gaseste un fraier, marita cielo-ul si ia-ti *masina*. :D
    Daca e pe benzina, e preferabil sa nu fie peste 1600, iar daca e diesel, (ceea ce-ti sugerez) sa nu fie peste 2000cmc. Asta daca nu vrei sa te-omoare consumul, …si taxele, incepand de anul viitor.
    Si ia-ti o masina mai noua de 7-8 ani. Ideal ar fi un 2002-2003, sa zicem. Dar oricum, nu-ti lua una la care tocmai acum ii vor incepe toate reparatiile. Risti sa dai inc-odata aceeasi bani, pe piese, in urmatorii 2-3 ani. Si sa nici nu mai ai la cine o vinde.
    Un Cielo se vinde bine, cred, romanii musca la asa ceva, in orice stare ar fi. Asa ca gaseste-ti mai bine un client. Traiasca http://www.autovit.ro , cel mai potent site din tara.
    Eu mi-am vandut jimbla (neasteptat) in doar 10 zile, si chiar la un pret OK, nefacand altceva decat s-o postez pe 6 site-uri. (doar doua din ele au fost pe bani – 1-2 euro prin SMS / anunt)
    Daca vrei, iti pasez adresele. E mult mai bine asa. Parerea mea.
    A, am uitat sa zic. Ca sa-ti iei alta mai buna, cu siguranta mai trebuie s-adaugi ceva.
    Si totusi, avand in vedere nesiguranta lu’ 2007, si noile vami si taxe, e bine sa-ti iei ceva de pe-acum, pana mai apuci, si sa stii o treaba. Un motiv in plus sa nu iei o vechitura. :D

    Comentariu de sonykus — Septembrie 14, 2006 @ 03:47

  4. si eu…

    Comentariu de Adrian — Septembrie 14, 2006 @ 01:00

  5. Da si de la mine.

    Comentariu de geo14 — Septembrie 14, 2006 @ 05:03

  6. sa nu uitam.se doarme bine pe bancheta din spate.duh.
    cine stie…cunoaste,

    Comentariu de Anonim — Septembrie 14, 2006 @ 08:12

  7. exact temerile tale le am si eu, sonykus, altfel ma plimbam azi toata ziua cu alfa romeo. nu mai suport scartzaielile portierelor de la cielo, nu mai suport geamurile electrice blocate, tapiseria jegoasa si franele slabe. ma frapeaza: „oare cat de jaf o fi alfa romeo asta atat de prezentabila in aparenta daca e dispus sa-l dea la schimb pe degeaba, pe rabla mea?”. el vrea sa o vanda cu 4000 „dar pentru tine stefan, care imi esti prieten, am baut, am mancat, am fumat impreuna, o las mai jos” :)), iar eu nu speram sa iau vreodata mai mult de 2500 pe cielo. nici macar boxele nu mai merg, paraie. :(

    Comentariu de Anonim — Septembrie 14, 2006 @ 06:28

  8. :)) o sa ma holbez pe aici, merci mult

    Comentariu de Anonim — Septembrie 14, 2006 @ 07:00

  9. alfa romeo n-a fost niciodata in top la capitolul fiabilitate. mai ales alfa 155 care nici nu se mai fabrica (reviziile si piesele costa enorm, ca sa nu mai zic ca acum nici nu mai gasesti piese). italienii se pricep sa faca masini frumoase. si cam atat. ma rog, nici asta nu le prea mai iese de cand a aparut fiatul (dar s-au corectat la Grande Punto). Cat despre consum, sub 13-14% nu scapi. Dar banuiesc ca esti obisnuit cu cifre d-astea avand in vedere ca ai cielo ;). Ai grija…

    Comentariu de Innuendo — Septembrie 14, 2006 @ 17:12

  10. one way or another, cam zice ea bie ce zice…

    Comentariu de Anonim — Septembrie 15, 2006 @ 00:19

  11. i just love cars. de fapt cam orice are rotzi si face vrum-vrum (sau mrr mrr pentru diesele). alfa romeo e una din marcile mele preferate (am vrut ceva vreme sa imi iau un 147, dar pana la urma am optat pentru Opel. deh, tot nemtzii…)

    Comentariu de Innuendo — Septembrie 15, 2006 @ 03:55

  12. Incredibil…te-ai gandit sa ii chemi pe cei de la pimp my ride?
    Cine stie poate iti face Cielo tau sa fie visiniu (culoare preferata), jenti, cauciucuri, dvd, floricele…toate cu mult mult bun gust

    Comentariu de Anonim — Septembrie 25, 2006 @ 11:13


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

