[idiot]

Septembrie 7, 2006

ce este in capul arhitectului din „departamentul investitii” de la romexpo, cam pe la ora pranzului

Filed under: delir — Pœtrip @ 03:02

am aici la munca o colega care de fiecare data cand ne intalnim, ma saluta cu …”buna ziua” (singurele cuvinte pe care ni le-am adresat vreodata). parca primesc in cap o bata, de fiecare data. oare in asa hal de ramolit ma vede ea? sau o fi o ironie fina, creata de mintea ei perversa doar ca sa ma atate putin? ea chiar nu observa cum ma uit la soldurile ei care pocnesc prin jupa 3 sferturi? nu vede surasul obscen de pe buzele mele cand pronunt deloc relaxat, ca la armata, „salut”? stie oare ca prietena mea este chiar mai mica decat ea?

azi m-am hotarat sa o iau tare. trebuie sa inteleaga o data poentru totdeauna ca ultimul lucru pe care il astept de la ea cand ne intersectam pe holuri este „respectul colegial”. ii aud tocurile cum se apropie de coltul la care pandesc eu, si in cele cateva secunde cate au mai ramas, astept sa vina de undeva de sus Replica Divina, spontana si amuzanta de sa te caci pe tine, fato. „stai! gata cu <>, de azi inainte imi zici …” cum imi apare in fata ochilor, fsss… s-a dezumflat totul.

un FLASH obscen mi-a fulgerat creierul, cu ea muncind constiincioasa la un blowjob al carui beneficiar eram eu.

din clipa asta nu mai pot sa o privesc in ochi niciodata. ptiu drace! ce am, sunt posedat? ce e cu oribilitatea asta? de unde a venit, asa deodata?

mmm, da’ ce bine era! daaa

bagami-as pula in cosmarurile erotice!!! de ce am fost blestemat sa le visez pe toate amicele, nevestele amicilor, colegele, sefele si clientele mele? este chiar foarte umilitor pentru ele ca femei sa se dedea la asemenea perversiuni in visele mele! cum ma voi descurca eu oare sa pastrez o relatie decenta zi de zi daca noapte de noapte ele ma asasineaza cu cate o felatie indecenta? ce fel de om sunt eu? un visator? noaptea sex-oralist si ziua in amiaza mare lup-moralist?

primul cosmar erotic l-am avut printr-a sasea cred, iar partenera mea era … Mark Twain. (nu stiu de ce, nu stiu cum, nu stiu ce inseamna asta, nici nu m-am intrebat vreodata). cert este ca pe un fundal magic cu dungi negre si albe, eu ma tot giugiuleam si dragaleam cu mustaciosul asta. in cateva secunde, am ejaculat color pe benzile albnegru.

17 comentarii »

  1. Bine ca nu lucrezi in Marina.

    Comentariu de Anonim — Septembrie 7, 2006 @ 03:09

  2. RECTific. Bine ca nu lucrezi cu mineri. Aia din Marina se mai spala.

    Comentariu de Anonim — Septembrie 7, 2006 @ 03:10

  3. oricum nu are rost sa te simti vinovat pentru nalucirilea astea erotice din vis. cata vreme nu am fantezii de astea in viata reala, nu m-ar deranja sa am un naiv orgasm nocturn visand ca sunt violat fie si de o hoarda de vizigoti.

    Comentariu de Anonim — Septembrie 7, 2006 @ 03:50

  4. =))) =)))

    ca esti un sex oralist necrofil…sa zicem ca s-a mai auzit.
    ca ai vise erotice cu mark twain si nu cu hitler…e bine si asa. dintre doi mustaciosi l-ai ales pe ala ok.
    ca ejaculezi…insemana ca esti un om sanatos (macar din punct de vedere fizic si macar in vis).
    dar ca ejaculezi in culori!?!…cred ca tu esti o noua specie. deja pe cale de disparitie. un fel de dinozaur al ejacularilor in culoarea…asta zici tu. sau vbim aici de „sperma curcubeu”???

    Comentariu de Anonim — Septembrie 7, 2006 @ 03:56

  5. =))) =)))

    ca esti un sex oralist necrofil…sa zicem ca s-a mai auzit.
    ca ai vise erotice cu mark twain si nu cu hitler…e bine si asa. dintre doi mustaciosi l-ai ales pe ala ok.
    ca ejaculezi…insemana ca esti un om sanatos (macar din punct de vedere fizic si macar in vis).
    dar ca ejaculezi in culori!?!…cred ca tu esti o noua specie. deja pe cale de disparitie. un fel de dinozaur al ejacularilor in culoarea…asta zici tu. sau vbim aici de „sperma curcubeu”???

    Comentariu de Anonim — Septembrie 7, 2006 @ 03:56

  6. asa speram si eu, de mic copil… ca sperma mea sa cuprinda intreg spectrul cromatic si sa aiba aroma de levantica si mosc. din nefericire, am aflat in urma cu cateva spatamani, cand m-am masturbat prima oara in viata mea, ca nu este deloc asa: miroase a coaja de portocale si are gust de viorele.

    Comentariu de Anonim — Septembrie 7, 2006 @ 04:41

  7. asa speram si eu, de mic copil… ca sperma mea sa cuprinda intreg spectrul cromatic si sa aiba aroma de levantica si mosc. din nefericire, am aflat in urma cu cateva spatamani, cand m-am masturbat prima oara in viata mea, ca nu este deloc asa: miroase a coaja de portocale si are gust de viorele.

    Comentariu de Anonim — Septembrie 7, 2006 @ 04:41

  8. :))Tare. La chestia asta tocmai reflectam si eu zilele trecute. Nobody was hurt during the process.

    Comentariu de Anonim — Septembrie 7, 2006 @ 05:46

  9. Am inteles ca daca mananc piersici, sau multe fructe aromate, devine usor aromata si zeama aia.
    Iar daca bei multe lichide, iti creste volumul. Sau debitul, cum i-o fi zicand.
    De culoare nu ziceau aia nimic. Poate merge cu ceva E-uri :P

    Comentariu de Anonim — Septembrie 7, 2006 @ 10:30

  10. Am inteles ca daca mananc piersici, sau multe fructe aromate, devine usor aromata si zeama aia.
    Iar daca bei multe lichide, iti creste volumul. Sau debitul, cum i-o fi zicand.
    De culoare nu ziceau aia nimic. Poate merge cu ceva E-uri :P

    Comentariu de Anonim — Septembrie 7, 2006 @ 10:30

  11. *mananci, adica mânci.

    Comentariu de Anonim — Septembrie 7, 2006 @ 10:31

  12. si-acum, ar trebui sa vina Floare, sa-ti faca psihanaliza viselor si visurilor :))

    Comentariu de Anonim — Septembrie 7, 2006 @ 11:05

  13. geez! people, find some women! u can spare your hands… un fel de – şi astfel visele au devenit realitate! :P :) :) :)
    aştia care au scos Doom 2 – duamne, ct i se potriveşte traducerea din engleză! – spun că alea pe care le visaţi voi, cu arome şi gusturi, se numesc VISE, iar cele pe care vi le doriţi voi – adică, să fie altcineva – n afară de voi! :P care să aprecieze varietatea gusturilor şi a culorilor, se numesc VISURI! :) HA! – am ncercat să rd şi eu ca Pacino n Scent of a Woman! dadadada – ştiu că trebuie să mai exersez!
    Depeche Mode – Dream on! – fără număr! :) mi place cum face Gahan: Can u feel a little love… mmmm!

    Comentariu de Anonim — Septembrie 7, 2006 @ 12:40

  14. Te inteleg perfect, coleg de suferinta. Si eu am o mare problema imaginandu-mi toti cunoscutii si prietenii in pozitii si ipostaze indecente.

    Mark Twain asta cred ca are ceva. cand eram eu mica singurul personaj al care ma gandeam cand ma masturbam era…TOM SAWYER…dupa ce m-am plictisit am trecut la HUCK FINN si mai tarziu la Old Shatterhand al lui Karl May…doamne…acum imi dau seama de cat de nemarginita e nerusinarea mea. BAD GIRL! BAD GIRL!

    and PS: Sperma chiar poate avea aroma…daca bei multa bere are aroma de bere..ma intreb cum e daca mananci multa ceapa :)

    Comentariu de Anonim — Septembrie 7, 2006 @ 17:34

  15. Te inteleg perfect, coleg de suferinta. Si eu am o mare problema imaginandu-mi toti cunoscutii si prietenii in pozitii si ipostaze indecente.

    Mark Twain asta cred ca are ceva. cand eram eu mica singurul personaj al care ma gandeam cand ma masturbam era…TOM SAWYER…dupa ce m-am plictisit am trecut la HUCK FINN si mai tarziu la Old Shatterhand al lui Karl May…doamne…acum imi dau seama de cat de nemarginita e nerusinarea mea. BAD GIRL! BAD GIRL!

    and PS: Sperma chiar poate avea aroma…daca bei multa bere are aroma de bere..ma intreb cum e daca mananci multa ceapa :)

    Comentariu de Anonim — Septembrie 7, 2006 @ 17:34

  16. …ca sa nu am pe constiinta cine stie ce soferita ametita, asta e motivul pentru care beau numai bere fara alcool.

    Comentariu de Anonim — Septembrie 7, 2006 @ 22:54

  17. @Cocolino: cu Winnetou nu te-a tentat niciodata??? Sau cu Tarzan, al lui Burroughs.
    Daca bei multa ceapa, iti nenorocesti ficatul. Usturoiul ar fi o optinue mai sanatoasa.

    Comentariu de Anonim — Septembrie 8, 2006 @ 04:22


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

