[idiot]

August 29, 2006

despre (unele) femei proaste si foarte proaste

Filed under: delir — Pœtrip @ 23:51
(sisifa: in 5 minute a luat amenda de la politie
„pentru ce dom’le, ca nici nu am putut sa-l urnesc macar?” d’oh! amenda pentru ca existi!
am inventat-o eu acuma, na! pana si cel mai prost politist este mai destept decat o blonda)
chiar… voi aveti macar idee cat cantareste un bulumac de ala de beton?

despre „gandire din cauza plictiselii” de Filozoful da la Damigeana

citind la 8 dimineata acest text nu am putut sa nu ma intreb <<cand l-oi fi scris fara sa-mi dau seama? Eu sunt „TATA LOR” oare?>> atat de mult m-a frapat suprapunerea elementelor sitemelor noastre filosofalice… Dintotdeauna m-am intrebat, de exemplu, DE CE. De Ce face calul oua? De Ce nu ma poate lamuri nimeni De Ce ne nastem ca sa murim. De Ce singurul lucru fix din univers este repetitia ciclica a zilelor saptamanii? De Ce se consuma markerul permanent si De Ce INTOTDEAUNA femeile frumoase sunt proaste iar cele inteligente sunt urate.

…cele proaste in general sunt proaste si la pat. cele inteligente sunt si mai proaste la pat. cele proaste te pot face sa cazi in genunchi la gleznele lor ca un scalv iar cele inteligente te fac sa pierzi sirul conversatiei super-savuroase cand pe langa masa la care beti un ceai trece o femeie proasta rau de tot. cele proaste nu suporta sa le vorbesti porcos in pat. cele inteligente adora sa le spui „bun film. acum, hai sa ne futem!”. cele inteligente se imbata din 2 paharele de visinata si incep sa turuie. cele proaste nu au nevoie sa mai si bea ca sa turuie. foarte rar printre cele proaste se gaseste cate una cu care sa vrei sa stai mai mult de 2 secunde la vorbe (inainte de…) iar printre cele inteligente se gaseste si mai rar cate una cu care sa vrei sa stai mai mult de 2 secunde dimineata (…de dupa) cand te-ai trezit mahmur. cele proaste sunt proste la pat, dar prind repede din mers. de cele inteligente nu se lipeste nimic. (similar cu paradoxul: cele proaste conduc prost, iar cele inteligente conduc catastrofal – probabil pentru ca nu au ce face, mai si gandesc saracutele in timpul asta, activitate care le cam da peste cap)

gandire din cauza plictiselii” – da. absolut genial. teoria asta o cristalizasem si eu de mult, de la primele contacte cu aceasta rasa ciudata din partea careia primele cuvinte erau mereu „de ce bei, Stefan?” iar ultimele „ma las de baut daca ma parasesti, Stefan!”: intr-adevar, cele frumoase NU AU NEVOIE sa gandeasca, iar cele urate NU AU INCOTRO.

mentionez supus ca TOATE fetele din lista mea de friends de pe 360 sunt si inteligente si frumoase in ACELASI timp (probabil sunt singurele raritati din Romania. chiar si tu, Adi. la persoanele de sex masculin am ridicat totusi putin stacheta asa ca aici toti sunt frumosi si GENIALI. eu recunosc, nu stau prea bine cu aspectul fizic: am cearcane, burta, sunt cocosat, sula mica, nas mare (sau era invers? ia sa ma uit in oglinda), urechi clapauge, degete boante si alunite peste tot etc dar in ceea ce priveste inteligenta… sunt cel mai GENIAL de pe 360

27 comentarii »

  1. ai rumegat mult la blogul asta? bine macar ca au ramas doar 2 categorii de femei.ti-e mai usor sa alegi.vezi totusi sa nu te plictisesti prea repede

    Comentariu de Anonim — August 30, 2006 @ 00:23

  2. sunt foare multe categorii de femei, nu am de gand sa fac un catalog. aici m-am referit la doar doua dintre ele. (mai sunt si femei urate si proaste)

    Comentariu de Anonim — August 30, 2006 @ 00:25

  3. :):):)
    ma bucur nespus acum ca fac parte din lista ta de friends pe 360! inspirata mutare, chiar ma simt inteligenta… but wait… asta inseamna ca… nu, nu inteligenta, ma simt frumoasa… de fapt, nu, stai… dar vad ca nu ai scris nimic despre confuze…
    de fapt, r u sure you still want me to be your friend?!?

    misto poza sisifei. :D

    Comentariu de Anonim — August 30, 2006 @ 00:27

  4. lol:)))) domnu’ intel chiar nu ma asteptam sa ma citezi p’aci…draci de unu’ singur p’an cehia ce vrei sa fac? bat campii da’ macar trebuie sa recunosti ca ii bat artistic :))))))))

    Comentariu de THE END — August 30, 2006 @ 00:30

  5. as bate si altceva… stii tu… :))))))))

    Comentariu de THE END — August 30, 2006 @ 00:32

  6. da’ alea care urmeaza sa intre in lista de friends?
    in ce categorie se incadreaza acum?

    Comentariu de Anonim — August 30, 2006 @ 00:34

  7. uuuuuff, in sfarsit recunosti ca sunt frumoasa si inteligenta

    Comentariu de Reich de Murfatlar — August 30, 2006 @ 00:35

  8. popej, alea sunt potentiale frumoase si inteligente!

    Comentariu de Anonim — August 30, 2006 @ 00:44

  9. @ro: am gresit. imi cer scuze fata de toata RO.
    trebuia sa fi zis asa: „INTOTDEAUNA, mai mereu, cateodata, rar, femeile foarte frumoase sunt foarte proaste, iar cele cam inteligente sunt… mai putin frumoase”. cat despre cele frumoase si destepte, ce sa zic?… important este ca au un suflet bun.
    eu am vrut sa ma refer la situatiile (extreme si rare) in care o fiinta foarte frumoasa (culmea! proasta de rage) da cap in cap pe strada cu alta foarte inteligenta, si ambele fiind foarte indragostite de mine.

    @unwrite: :) tu esti frumoasa chiar daca nu te-am vazut niciodata
    @popej: se intra greu la mine in lista de friends. trebuie sa fii total tampit. sau foarte frumoasa si extrem de proasta ca sa pui botul la idiotzeniile mele :)

    Comentariu de Anonim — August 30, 2006 @ 00:53

  10. si noroc ca nu a pus nimeni botul la idioteniile tale, nu?

    Comentariu de Anonim — August 30, 2006 @ 00:59

  11. :) faza e ca nu-s chiar deloc misogin, dar totusi anti-feminism. iubesc femeia (…si ele pe mine. cele inteligente, cel putin)

    Comentariu de Anonim — August 30, 2006 @ 01:06

  12. whatevah…
    dar cred ca ai avut ceva experiente traumatizante. probabil in timp ce femeile inteligente se indragosteau de tine, tu te indragosteai doar de cele frumoase… tough!

    Comentariu de Anonim — August 30, 2006 @ 01:13

  13. cine nu a avut? numai eu stiu cat am suferit…

    Comentariu de Anonim — August 30, 2006 @ 01:20

  14. ooohhh, serios? nu as fi banuit!
    macar nu mai lasa frustrarea sa iasa la inaintare. mai ales cand ti se acorda atentie, cand ceilalti sunt prietenosi…
    my last comment. in fapt, asta e pagina ta, manifesta-te ca atare.

    Comentariu de Anonim — August 30, 2006 @ 01:25

  15. ce dracu am? ma cert cu toate femeile azi. o fi de la textul asta? de la forma lui sau de la continutul lui? oricum, pe langa faptul ca am facut sa gafaie alergand neuronul prin blogul lui „TATA LOR”, l-am pus si la „tras de fiare” scriind textul aici de fatza, cazne care i-au produs o febra muschiulara fatala.

    Comentariu de Anonim — August 30, 2006 @ 02:02

  16. si eu care credeam ca doar eu am o zi proasta… iar yahoo-ul asta e de rahat cu toate erorile lui!
    and this is the end of my silentio stampa (sau am cedat prea usor?!?) :D

    Comentariu de Anonim — August 30, 2006 @ 02:28

  17. noroc cu pagina ta de 360! acum inteleg de ce ai zbughit-o din pat azi de dimineata. nici nu stiu exact cum arati. nasul mare nu l-am simtit….
    tb sa-mi dai explicatii pt disparitia ta nesimtita! nu scapi tu asa usor de mine. astept sa ma inviti la o visinata, daca nu ma postez in fatza casei tale si astept sa apara cielo-ul ala alb cu care m-ai prostit aseara!

    Comentariu de Anonim — August 30, 2006 @ 02:33

  18. daaa, noxe, esti ATAT de URATA incat a trebuit sa ma imbeti manga ca sa ma poti avea! ce sa zic! ia termina cu kkturile astea! nu ai observat ca toti prietenii mei s-a indragostit de tine? eu nu am CUM sa iubesc, eu sunt Omul Pula :)) am zbughit-o din pat pentru ca azi este ziua tuturor Alexandrelor si Alexandrionilor si am de colindat mult! :) La Multi Ani, bai fatalailor!

    P.S. (tip of the day) cel mai simplu daca vrei sa agati o fata frumoasa si inteligenta este sa te fatzai cu Cielo Alb prin targ, cu o carte de Umberto Eco asezata aparent neglijent pe bord. A mers chiar si cu Academia Catavencu! o sa-mi pun un sticker la curu’ masinii „I LOVE Spinoza” :) (asta a fost o gluma, bai fatalailor)

    Comentariu de Anonim — August 30, 2006 @ 03:32

  19. fatalau esti TU

    Comentariu de Reich de Murfatlar — August 30, 2006 @ 04:05

  20. Hehe.Buna treaba;)

    Comentariu de Anonim — August 30, 2006 @ 04:10

  21. deci ai mai multe categorii…ma ingrijorasem.pe cand celelalte caracterizari?

    Comentariu de Anonim — August 30, 2006 @ 04:13

  22. Cred ca ai asa o frica fata de femeile frumoase si inteligente. Crede-ma sunt si din astea pe bune, in afara celor pe care le cunosc eu de pe yahoo 360 :D, ca sa nu supar pe nimeni.
    In privintza frenzilor tai, nici nu o sa incerc deoarece cred ca sunt destul de tampit, asa ca nu am cum sa bag ceva tampit ca sa dai add.
    Ca de la iesean la iesean, venetici amandoi.
    Sa auzim de bine.

    Comentariu de Anonim — August 30, 2006 @ 18:55

  23. nu am deloc frica – le sorb din ochi chiar! …dar eu nici macar nu am afirmat ca NU exista, ci doar ca TOATE cele frumoase sunt proaste si TOATE cele inteligente sunt proaste. restul, TOATE sunt frumoase si inteligente. :)

    Comentariu de Anonim — August 30, 2006 @ 22:15

  24. Zi sincer… nu ti-ai baut cafeaua. Inca. :)

    Comentariu de Anonim — August 31, 2006 @ 00:45

  25. ta-di-dam… cam… nu.

    Comentariu de Anonim — August 31, 2006 @ 00:48

  26. iar am gresit… cum era? cele inteligente sunt proaste si cele frumoase sunt urate… cele durate sunt si urate in plus, iar cele proaste sunt virgine. cum era bancul ala: „pai, vezi ca pana la urma eu tot cu aia urata si proasta ma aleg?” :)) rad singur?

    Comentariu de Anonim — August 31, 2006 @ 00:52

  27. na ca s-au impulicat ideile. La mine-n Alexandru sunt o groaza frumoase si ma gandesc de multe ori cand trec pe langa ele, asta e proasta, asta nu e ……….

    Comentariu de Anonim — August 31, 2006 @ 09:58


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

