[idiot]

Mai 18, 2006

NU salvati Vama Veche! Lasati-o exact asa cum este.

Filed under: delir — Pœtrip @ 15:07
Tags: ,

interviu Florin Chilian: „Ma trezesc cand vreau. Pe la 10, 11, 12, 13. Imi fac o cafea, intru pe net, imi iau posta, in general raspund la cam toate mail-urile, mai iau chitara, mai studiez, ma mai enervez, uneori ies prin oras. Programul de seara depinde de ce am chef. Ma mai duc… am eu niste locuri ale mele unde merg cu prietenii mei si unde nu merge nimeni altcineva”.

deci, oameni buni care vreti sa salvati Vama Veche, daca vreti sa va indepliniti visul si acel loc sa ramana populat doar de nudisti care citesc pe plaja sau joaca bridge, sau care nu beau shot-uri de tequila si isi pun femeile sa danseze pe mese, cand va intreaba cineva de-acum inainte „Unde mergeti la vara?”, mintiti cu nerusinare: „Nu stiu… creca in Mamaia… sau Neptun… sau poate in Grecia”, pentru ca DOAR asa se va dezvolta noul TREND in care smekerii din Romania, ce-i drept, dezorientati si fara personalitate, carora litoralul nu le ofera cat au ei de cheltuit, vor incepe sa shushoteasca intre ei: „Da, dom’le, chiar asa am auzit! Nu se mai poarta Vama… nici macar vamaiotii aia vechi nu mai merg. La urma urmei, ce gaseau pletosii aia acolo, nu inteleg, ca daca nu am fi venit noi pe acolo, vama ar fi fost pustie!”

eu personal (dar si accelerat), prima oara cand am fost in vama, am fost cucerit de faptul ca dusurile erau „amplasate” (mai bine spus tuflite) intr-un loc care te facea perfect vulnerabil privirilor celor de pe terasa de alaturi, facand foarte fireasca prezenta nudistilor in peisaj. Astazi, nu mai este posibil sa stai de exemplu la rand la bere in curu’ gol, cum obisnuiam sa fac pe vremuri. Asta este si motivul pentru care NU MAI MERG NICIODATA IN VAMA VECHE. Clar? Cum, unde voi merge? In… a, nici in 2 Mai. nici la Gura Portitei. Merg in Mamaia, sunt niste terase foarrrrrte taaaari fraaate, cu muzica buna, de aia de care ascultam noi si se oripilau roacarii din vama, hehehe

Deci, sa repetam impreuna:
NU MERG IN VAMA VECHE!
NU MERG IN 2 MAI!
NU MERG LA GURA PORTITEI!

bonus: drumetiile pe munte sunt un chin. cari ca prostul de colo-colo un rucsac plin cu barabule si te ploua in cap. se si uita salvamontistii urat la tine ca arunci pe jos ambalajul la ciocolata. ce sa zic… nu au si ei nici macar un red bull in coshmelia aia a lor!

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

