[idiot]

Martie 7, 2006

nu stiu sa fac clatite

Filed under: delir — Pœtrip @ 15:34
Tags:
am incercat ieri sa ies din monotonie si sa imi fac clatite… dezastru… singurul lucru la care ma pricep in ce priveste clatitele este de fapt trei mai mici si nesemnificative: 1. sa le intorc in tigaie, 2. sa le ung cu dulceata si sa le rulez, 3. sa le mananc. punctu 1 presupune sa ai tigaie si caltitele sa nu fie lipite de fundul ei si sa nu se rupa/faca ghemotoc, punctu 2 presupune sa ai dulceata, lingurita si conditia ca dulceata sa nu curga de pe suprafata „plana” a clatitei, cazand cu zgomot de pe masa: si in sfarsit punctu 3 presupune sa fie indeplinite punctele 1 si 2 macar, insa la fel de esentiala este si conditia sa ai faina, oua si lapte… ce-i drept, astea au fost usor de indeplinit, chiar daca imi aduc aminte ca tata imi zicea tot timpul ca nu-s in stare sa-mi cumpar o (1) paine… In final, am mancat vreo 2-3 clatite (de forme, culori si consistente diferite), timp in care ma uitam in gol la un morman diform de clatite ratate care zacea pe coltzul mesei, bineinteles moment care mi-a indus o stare de meditatie asupra vietii mele, asupra vietii in general si apoi, in cele din urma, asupra mortii…
noroc ca mi-am dat seama ca sunt un mare optimist, asa ca am bagat in mine tot mormanul (care intre timp incepuse sa prinda viatza) de clatite ratate, ca sa fie si ele acceptate si iubite asa cum sunt, pentru ca la urma urmei ce vina au ele penru handicapul lor? cu ce-s ele mai rele ca orice alte clatite „per-fec-te”? asa-mi ziceam in timp ce molfaiam cu obrajii gata sa pocneasca si cu un firicel de sos de dulceata scurgandu-mi-se delicat…
„… tanarul cu mana arsa statea intr-un genunchi, cu capul plecat si parul fluturandu-i in vantul aspru… oricine l-ar fi crezut doborat… nu insa si daca remarcai un mic amanunt, care nu se putea sa nu te cutremure: privirea semeata, aruncand vapai!… nu mi-am dat seama atunci, insa totul revenise la normal”
3 comentarii »

  1. te nvat eu

    Comentariu de danutchidon — Iulie 9, 2009 @ 22:24

  2. :)) chiar azi am facut din nou

    Comentariu de [idiot] — Iulie 9, 2009 @ 23:46

  3. […] asa ca ne-am pus dorinta sa mancam ceva bun. sedinta de creatie muzicala ne-a deschis pe langa pofta de mancare si pofta de experiment asa ca am decis sa ducem mai departe inovatia de acum 3 ani din alem, […]

    Pingback de salata de ghepard « [i.d.i.o.t.] — Iulie 10, 2009 @ 00:10


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

