[idiot]

martie 5, 2009

vesti bune

Filed under: muzica — Jdjöt pøp @ 00:51
Tags: , , , ,

1. prima etapa blurfest s-a incheiat si din fericire pentru colonul meu vertebral nu m-am calificat in a doua etapa.

2. am votat „Muzica Proasta” si s-a calificat la sectiunea bloguri muzicale. este scris de un om care te surprinde cu o urma de discernamant si luciditate in gandire desi vazandu-l ai crede exact contrariul :) este platit scriind despre muzica dar din blog nu castiga bani si va jur, cat timp am locuit cu el intr-un apartament pe strada Constrictorilor, ii curgeau siroi monedele din buzunare. daca va uitati la „despre” va va sari in ochi pus acolo un citat din propria inchelepciune pentru care sunt flatat. ma bucur ca am fost molokotiva ideologica a acestui blog genial care iata ca a reusit sa fie votat pentru a se califica in etapa 2 desi avea doar 5 postari pana zilele trecute, la primul ghiocel.

[cateva esplicatii. ati remarcat cum fiecare dobitoc atunci cand e intrebat ce fel de muzica asculta respunde ca „asculta de toate” dar mai ales „muzica buna”. speri ca asta sa insemne Pink Floyd, Rahmaninov si macar Sex Pistols dar deodata il vezi cum incepe sa se bataie fericit ca o baba senila exact pe melodia pe care voiai tu sa schimbi postul de radio. „tot ce e bun” inseamna „de toate si nimic”. asa ca am avut foarte mare dreptate in betia profunda in care am afirmat ca “Ascult orice fel de cacat in afara de muzica buna.” acuma dupa ce v-am convis tot eu va spun si asta: crezi ca asculti muzica buna? iata un mic test: ai ascultat vreodata KUMM? daca nu, ia-o pe bunica-ta de mana si fuguta-fuguta, ca e concert cu stefan banica junior in parc, pe insula pensionarilor]

3. OIGAN (chitaristul formatiei KUMM) lanseaza primul sau album solo pe 6.03.2009 in Silver Church. un mare om de mare bun simt, un alternativ progresist, un punkist perfectionist, un bluesman exhibitionist, un prieten profesionist, un intelept mereu tanar. in urma cu aproape 2 ani am asistat la un jam session intr-o vama veche pe timp de furtuna in care a strans in jurul lui un grup imens de plouati veseli cantand la o chitara acustica incontinuu de duminica 6 seara pana luni 7 dimineata, deci cred ca „bucuria de a canta” il caracterizeaza cel mai bine. printre muzicienii care-l vor ajuta cu ocazia asta va fi si alexey, pe care il stiti de la travka si mai nou discoballs.

5 comentarii »

  1. Alternativ progresiv panc bluz…de ce nu si gregoriano-bizantina cu influente celtice?

    Comentariu de balabumba — martie 5, 2009 @ 13:21

  2. pentru ca asa s-au nimerit cand le-am scos din caciula

    Comentariu de [idiot] — martie 5, 2009 @ 13:42

  3. pardon, cand le-a scos din caciula. OYGN.

    Comentariu de [idiot] — martie 5, 2009 @ 13:45

  4. Mulțumesc pentru ponturi! Kumm (am ascultat acum prima oară) sunt foarte buni (sau răi – cum vrei tu), întradevăr.

    Comentariu de zero — martie 5, 2009 @ 23:37

  5. foarte bizar… idiotule sa stii ca sunt un monstru de discernamant si luciditate, dar ascund foarte bine asta. din altruism, sa nu ingrozesc lumea.

    Comentariu de porculcelest — martie 6, 2009 @ 00:26


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un comentariu